شرکت یوبیسافت در جدیدترین بروزرسانی بازی Rainbow Six Siege از یک شخصیت قدرتمند دیگر رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۲۹۶۶۷۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت یوبیسافت به تازگی اطلاعاتی از جزئیات فصل جدید بازی پرطرفدار Rainbow Six Siege را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این مجموعه طی آخرین خبررسانی‌های خود از Operation Neon Dawn رونمایی کرده و اطلاع داده کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند از تاریخ ۹ نوامبر فصل چهارم از پنجمین سال عرضه بازی را در سرورهای آزمایشی تجربه کنند.

با آغاز فصل جدید بازی Rainbow Six Siege کاربران به یک شخصیت جدید، نقشه بازسازی شده Skyscraper، قابلیت‌های پرکاربرد تازه و ویژگی Sixth Guardian Program دسترسی پیدا می‌کنند. بزرگ‌ترین ویژگی فصل Operation Neon Dawn اضافه شدن شخصیت Aruni است که به عنوان اولین کاراکتر تایلندی بازی Rainbow Six Siege حساب می‌شود. 

 

ویژگی‌های شخصیت Aruni در فصل جدید Rainbow Six Siege

 

ویژگی‌های شخصیت Aruni در فصل جدید Rainbow Six Siege

شخصیت آرونی به ویژگی Surya Gate مجهز است که دروازه‌ها و درهای داخل بازی را به لیزر تجهیز می‌کند تا دشمنان نتوانند از آن عبور کنند و یا در هنگام عبور آسیب ببینند. این قابلیت همچنین به تیم محافظ اجازه می‌دهد از درها عبور کند و در چنین مواقعی لیزر را غیرفعال می‌کند. سلاح دفاعی Surya Gate در کنار درها و دروازه‌ها به دیوارها و پنجره‌ها نیز وصل می‌شود و کاربرانی که آرونی را انتخاب می‌کنند می‌توانند هر نوع راه ورودی را برای دشمنان خود سد کنند.

شخصیت آرونی همچنین به یک اسلحه MK 14 EBR و P10 RONI به عنوان تجهیزات اصلی مجهز است و همچنین از PRB 92 به عنوان اسلحه ثانویه استفاده می‌کند. در ادامه نقشه Skyscraper به صورتی جدید بازسازی و طراحی شده است که به گیمرها امکان برنامه‌ریزی حملات مختلف را می‌دهد. در این نقشه جایگاه بالکن‌ها عوض شده و تعداد آن‌ها تغییر یافته است، کاربران همچنین با انتخاب این نقشه متوجه پیچ‌های جدید و راه‌های متفاوت می‌شوند. نقشه مذکور جایگاه جدیدی را برای بمب‌گذاری به کاربران ارائه می‌دهد تا تجربه‌ای چالش برانگیزتر را در اختیار گیمرها قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها