فروردین ماه امسال گوگل، اپلیکیشن «Camera Go» را برای گوشی‌های اقتصادی معرفی کرد. حدود یک ماه بعد مشخص شد که این شرکت قصد دارد حالت HDR را به این اپلیکیشن اضافه کند. سرانجام پس از گذشت حدود هشت ماه، شرکت مانتین ویویی تایید کرده است که این ویژگی در دسترس کاربران اکثر گوشی‌های اندرویدی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۲۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،گوگل با انتشار توییتی به صورت رسمی تایید کرد که حالت HDR در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است و می‌توانند از این ویژگی در عکاسی با گوشی استفاده کنند. در توییت منتشر شده گوگل اعلام کرده است که کیفیت تصویر نهایی تصویر در حالت HDR‌ روی گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف، متفاوت خواهد بود؛ اما به‌طور کلی این ویژگی به بهبود کیفیت عکاسی کمک می‌کند.

گوگل در متن توییت خود اعلام کرده که اپلیکیشن Camera Go نسبت به قبل با عملکرد بهتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند عکس‌هایی با جزئیات بیشتر و رنگ غنی‌تر با استفاده از دوربین گوشی موبایل خود تصویربرداری کنند.

 

 

 

سیستم عامل اندروید گو ادیشن برای گوشی‌های ارزان قیمت با رم 2 گیگابایت یا کمتر طراحی شده است. بیشتر گوشی‌هایی که از این نسخه اندروید بهره می‌برند، در کشورهای در حال توسعه به فروش می‌رسند و کاربران چنین کشورهایی را هدف قرار داده است.

هر از چند گاهی، گوگل ویژگی‌های جدیدی برای سیستم عامل اندروید گو ادیشن معرفی می‌کند و اوایل سال جاری اپلیکیشن Camera Go را برای چنین دستگاه‌هایی معرفی کرد. پس از مدت زمان کوتاهی، گوگل نخستین ویژگی مهم این برنامه یعنی حالت شب را به آن اضافه کرد و دو ماه بعد خبرهایی در مورد مجهز شدن برنامه به حالت HDR مطرح شد.

با این حساب، اپلیکیشن Camera Go فقط در گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید گو ادیشن در دسترس کاربران قرار دارد. اگرچه که APK آن روی هر دستگاهی با اندروید 8 اوریو یا بالاتر قابل نصب است؛ اما ویژگی‌های Night Mode و HDR روی آنها کار نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها