گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با استقبال فوق‌العاده بالایی از سوی کاربران مواجه شده‌اند و این موضوع افزایش ۳۰ درصدی تولید آن‌ها را در پی داشته. این احتمال وجود دارد که این تقاضای بالا باعث رکوردشکنی اپل در سال آینده میلادی شود.
کد خبر: ۱۲۹۶۰۱۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،بانک سرمایه‌گذاری «Wedbush» با بررسی زنجیره تامین انتظار دارد میزان تقاضا برای جدیدترین گوشی‌های اپل بالاتر از پیش‌بینی‌ها باشد. تحلیلگر ارشد Wedbush به نام «دنیل آیوز» به این موضوع اشاره کرده که اپل پس از سال‌ها با چنین رشد تقاضایی روبه‌رو شده و تنها آیفون ۶ در سال ۲۰۱۴ در چنین مسیری قرار داشته است.

آیوز در جدیدترین یادداشت خود نوشته است: «تیم TMT ما در روزهای گذشته زنجیره تامین قطعات آیفون را در آسیا بررسی کرده‌ که از صعودی بودن تقاضا برای آیفون ۱۲ 5G حکایت دارد. این میزان تقاضا سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد و بیشتر از پیش‌بینی‌ها خواهد بود.»

طبق جدیدترین بررسی صورت گرفته، انتظار می‌رود میزان تولید آیفون در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی به ۹۵ میلیون دستگاه برسد که نزدیک به ۳۵ درصد بیشتر از پیش‌بینی اولیه Wedbush و تحلیلگران وال استریت است.

اگر چنین تقاضایی برای آیفون‌های اپل در فصل تعطیلات ادامه داشته باشد، به اعتقاد آیوز این کمپانی می‌تواند سال آینده بیش از ۲۴۰ میلیون گوشی به فروش برساند. طبق گفته این تحلیلگر، اپل می‌تواند در سال آینده میلادی در مجموع ۲۵۰ میلیون آیفون بفروشد که یک رکورد محسوب می‌شود. اپل در سال ۲۰۱۵ توانست با فروش ۲۳۱ میلیون آیفون رکورد بزند.

آیوز تنها به پیش‌بینی میزان فروش آیفون در سال آینده میلادی بسنده نکرده و اطلاعاتی درباره آیفون ۱۳ هم منتشر کرده. به اعتقاد این تحلیلگر، میزان حافظه داخلی نسل آینده آیفون دو برابر خواهد شد و به احتمال زیاد تمام آن‌ها از اسکنر LiDAR بهره می‌برند. اپل در کنار افزایش فروش گوشی‌های هوشمند، درآمد زیادی در بخش سرویس‌ها هم بدست می‌آورد و سود آن‌ها تا سال ۲۰۲۴ از فروش آیفون‌ها پیشی می‌گیرد.

در حالی که گوشی‌های سری آیفون ۱۲ عمر کمی دارند و فاصله زیادی تا معرفی سری آیفون ۱۳ داریم، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل آینده گوشی‌های اپل هستیم. انتظار می‌رود آیفون ۱۳ پرو با نمایشگر LTPO و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز از راه برسد و احتمالا یکی از مدل‌های این سری فاقد پورت باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها