شرکت اپل قصد دارد درباره حذف شارژرها از جعبه گوشی های جدید آیفون نظرسنجی هایی را بین کاربران خود ترتیب دهد.
کد خبر: ۱۲۹۳۷۸۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،از امسال شرکت اپل محصولات خود را با لوازم جانبی از جمله شارژر عرضه نخواهد کرد و قرار است در این‌باره نظرسنجی در بین کاربران خود انجام دهد. حتی گفته شده است کابل USB-C-to-Lightning نیز رو به اتمام است. در گزارشی جدید اعلام شده است که شرکت اپل در حال حاضر از دارندگان آیفون ۱۲ نظر سنجی می‌کند و کارشناسان بر این باورند این نظر سنجی برای آماده کردن کاربران برای تغییرات سال آینده است. در یک نظرسنجی از یک کاربر پرسیده شد آیا از Face ID راضی است؟ کاربر می‌گوید صورت من را در همه شرایط تشخیص نمی‌دهد او ادامه می‌دهد من Touch ID را بیشتر ترجیح می‌دهم چرا که Face ID همیشه قابل اعتماد نیست و قفل گوشی را باز نمی‌کند.

این نظر، به شایعاتی که نشان می‌دهد آیفون ۱۳ دارای Face ID و Touch ID خواهد بود گواهی بیشتری می‌بخشد. در این نظر سنجی شرکت اپل در تلاش است که بفهمد دارندگان آیفون کدام یک از موارد همراه گوشی آیفون را استفاده می‌کنند چرا که خط تولید فعلی دارای لوازم جانبی ابزار تخلیه سیم کارت، برچسب‌های اپل و کابل USB است.

گوشی جدید اپل بدون شارژر خواهد بود

استدلال شرکت اپل برای حذف شارژر چیست؟

استدلال اپل برای این اقدام این است که در حال حاضر شارژرها و هدفون‌های زیادی وجود دارد و نیازی به افزودن ضایعات الکترونیکی با تولید بیشتر نیست. سامسونگ نیز اقدام مشابه را انجام خواهد داد؛ زیرا اخیراً اعلام کرده است که Galaxy S21 در آینده با شارژر عرضه نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها