اپل با معرفی گوشی‌های آیفون ۱۲ تصمیم به حذف آداپتور و هدفون از جعبه آن‌ها گرفت. پس از مدتی گزارش‌ها به حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 اشاره کردند و حالا تاییدیه‌ای در برزیل دوباره از چنین موضوعی خبر می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۷۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،اگر به دنبال خرید یکی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ یا دیگر گوشی‌های موجود در خط تولید اپل مانند آیفون ۱۱، آیفون XR و نسل دوم آیفون SE باشید، باید برای آن‌ها به صورت جداگانه آداپتور بخرید. حالا ظاهرا سامسونگ نیز می‌خواهد دست به چنین کاری بزند.

طبق گزارشی جدید، گلکسی S21 با اسم رمز SM-G991B/DS، گلکسی S21 پلاس با اسم رمز SM-G996B/DS و گلکسی S21 اولترا با اسم رمز SM-G998B/DS به تازگی توسط آژانس مخابراتی برزیل، «ANATEL» تاییدیه دریافت کرده‌اند. طبق این تاییدیه، پرچمدارهای آینده سامسونگ فاقد آداپتور در جعبه خود خواهند بود.

 

گلکسی S21
 

 

حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد و سامسونگ می‌تواند روی رفرش ریت بالاتر نمایشگر یا قطعات مربوط به مودم 5G سرمایه‌گذاری کند. با این حال انتظار می‌رود این شرکت کره‌ای مانند اپل دلیل چنین تصمیمی را کمک به محیط زیست اعلام کند.

در گذشته گزارشی به حذف هدفون از جعبه پرچمدارهای آینده سامسونگ اشاره کرده بود. با وجود این موضوع شاید این شرکت کره‌ای درون جعبه این محصولات ایرباد بی‌سیم قرار دهد.

در حالی که شرکت‌ها همواره از ایده‌های یکدیگر الهام می‌گیرند یا آن‌ها را کپی می‌کنند، سامسونگ در موقعیت عجیبی قرار دارد. این کمپانی از اپل به علت حذف آداپتور و هدفون از جعبه گوشی‌های خود انتقاد کرد، اما حالا خود شاید در این مسیر گام بردارد.

این اولین باری نیست که سامسونگ چنین استراتژی را در پیش می‌گیرد. زمانی که اپل با معرفی آیفون ۷ تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از گوشی‌های خود گرفت، سامسونگ از آن انتقاد کرد اما پس از چند سال دیگر خبری از این پورت در پرچمدارهای این شرکت کره‌ای هم نبود.

با وجود اینکه احتمالا شاهد وجود آداپتور و هدفون در جعبه گوشی‌های سری گلکسی S21 نخواهیم بود، سامسونگ در برخی کشورها باید این لوازم جانبی را درون جعبه قرار دهد. برای مثال اپل در برزیل آیفون را با آداپتور می‌فروشد یا در جعبه آن‌ها در فرانسه هدفون قرار می‌دهد.

در هفته‌های اخیر شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره نسل آینده پرچمدارهای سامسونگ بودیم که به مشخصات آن‌ها مانند ویژگی‌های دوربین اشاره داشتند. ضمنا اخیرا تصاویر زنده منتسب به گلکسی S21 و S21 اولترا هم منتشر شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها