به‌تازگی تبلیغ جدیدی توسط سونی و پلی استیشن منتشر شده که در آن، تاریخ عرضه بازی Gran Turismo 7 نیمه اول 2021 ذکر شده است.
کد خبر: ۱۲۸۴۸۷۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بازی سنتر، عنوان Gran Turismo 7 یکی از اولین بازی‌هایی بود که در نخستین رویداد مربوط به پلی استیشن 5 برای این کنسول معرفی شد. سازندگان تاکنون به‌صورت رسمی اطلاعاتی را از زمان عرضه بازی منتشر نکرده‌اند، اما به‌تازگی وب‌سایت GTPlanet متوجه یک تبلیغ ویدئویی جدید شده که در آن به تاریخ انتشار این عنوان اشاره دارد.

 

در گوشه Thumbnail این ویدئو، به‌زبان فرانسوی عبارتی نوشته شده که این معنی را در بر دارد: “بازی برای عرضه در نیمه اول 2021 برنامه‌ریزی شده است.” طبیعتا نباید این تاریخ را قطعی و نهایی بدانیم، چرا که تاکنون استودیو Polyphony Digital یا سونی به‌طور رسمی این موضوع را تأیید نکرده‌اند.   با اینکه منبع این ویدئوی تبلیغاتی خود سونی به‌شمار می‌رود، اما مدتی پیش دیدیم که تیم بازاریابی سونی در ویدئوی مربوط به ریمیک Demon’s Souls به‌طور اشتباه این عنوان را برای PC لیست کرده بود و پس از آن، این اشتباه از سوی آن‌ها اصلاح شد.

 

سونی تاکنون عناوینی مانند Ratchet & Clank: Rift Apart و نسخه جدید God of War را برای عرضه در سال آینده بر روی PS5 معرفی کرده و باید دید که آیا جدید ترین نسخه گرن توریسمو نیز در سال 2021 به جمع آن‌ها اضافه خواهد شد یا خیر. در حال حاضر، تاریخ عرضه یا بازه زمانی مشخصی برای Gran Turismo 7 اعلام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها