بعد از خشک شدن با کاتر روي آن را برش سکه اي مانند برش هاي قلک برش بزنيد. سپس براي دست و پا و بيني آن از قالب هاي شانه تخم مرغ استفاده کنيد و با چسب حرارتي يا قطره اي آن ها را بچسبانيد.
کد خبر: ۱۲۷۸۷۴۰

ساخت قلک به شکل خوک با بطري آب


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از قطره، ابتدا بطري خود را با تميز بشوييد و اجازه بدهيد خشک شود. روي بدنه بطري شکاف سکه اي مانند شکاف قلک برش بدهيد. براي درست کردن پاهاي خوک 4 عدد از قالب هاي شانه تخم مرغ را جدا کنيد و قالب ها را 2 تا 2 تا با چسب حرارتي به هم وصل کنيد و مانند زير بطري بچسبانيد وقتي خوک را روي پاهاي آن قرار داديد بايد برش به سمت بالا قرار داشته باشد.
ساخت قلک, ساخت قلک با وسايل بازيافتي
روي بطري را شکاف سکه اي برش بزنيد
براي دم آن مي توانيد از سيم هاي روکش دار استفاده کنيد به اين صورت که انتهاي بطري ببنديد و به صورت مارپيچ آن را بپيچانيد.
ايده هايي براي ساخت قلک,درست کردن قلک
از شانه تخم مرغ براي درست کردن پا استفاده کنيد
مي توانيد بطري تان را رنگ کنيد و بعد گوش و چشم براي آن قرار بدهيد مي توانيد هم بدون رنگ بگذاريد و با کاغذ يا مقواي رنگي براي گوش آن برش هاي مثلثي ببريد و با چسب آن ها را بچسبانيد و براي چشم ها مي توانيد از چشم آماده استفاده کنيد مي توانيد با کاغذ رنگي درست کنيد.
ساخت قلک هاي خانگي, ايده براي درست کردن قلک
از سيم هاي روکش دار براي دم آن استفاده کنيد
درست کردن قلک با شيشه
ابتدا شيشه و درب آن را تميز بشوييد و اجازه بدهيد خشک شوند. بعد از آن به وسيله کاتر برش سکه اي روي در شيشه ايجاد کنيد. سپس درب آن را ببنديد و روي شيشه را به سليقه خود تزيين کنيد.
درست کردن قلک در خانه,مراحل ساخت قلک
ساخت قلک با وسايل بازيافتي, ساخت قلک به شکل خوک
روي درب شيشه شيار سکه اي ايجاد کنيد
مي توانيد با نوارهاي رنگي يا سنگ هاي رنگي آن را تزيين کنيد.
ساخت قلک با وسايل بازيافتي, ساخت قلک به شکل خوک
با سليقه خود شيشه را تزيين کنيد
درست کردن قلک به شکل خوک با روزنامه
ابتدا 1 ليتر آب را بگذاريد بجوشد در حين جوشيدن آب 1 فنجان آرد را درون قابلمه اي تفلون بريزيد و 1 فنجان چسب چوب به آن اضافه کنيد و خوب مخلوط کنيد. بايد کمي شل شود. بعد از آن آب جوش را به آن اضافه کنيد. و خوب مخلوط کنيد مخلوط کمي رقيق است. اجازه بدهيد کمي بجوشد تا مقداري سفت تر شود. سفتي آن بايد طوري باشد که بعد از سرد شدن مانند ماست شود.
بادکنک را باد کنيد و سر آن را گره بزنيد. روزنامه را کمي فشار بدهيد تا از حالت خشکي در بيايد و سپس آن را باز کنيد. تکه هاي روزنامه را برش بزنيد. سپس پشت و روي تکه هاي برش خورده را درون مخلوط آرد و چسب قرار بدهيد. و روي بادکنک بچسبانيد روزنامه ها روي هم قرار بگيرند هم اشکالي ندارد بهتر است زيرا بعد از خشک شدن ضخيم تر مي شود حدودا 2 تا 3 لايه روزنامه روي هم بچسبانيد.
درست کردن قلک, ساخت قلک
روزنامه را کمي فشار بدهيد و آن را باز کنيد
ساخت قلک با وسايل بازيافتي,ساخت قلک به شکل خوک
تکه هاي روزنامه را درون خمير بزنيد و روي بادکنک بچسبانيد
کاربرد بازيافتي ها, ساخت قلک هاي خانگي
تکه هاي روزنامه را کامل روي بادکنک بچسبانيد
و در مکاني ثابت قرار بدهيد تا خشک شود.
بعد از خشک شدن با کاتر روي آن را برش سکه اي مانند برش هاي قلک برش بزنيد. سپس براي دست و پا و بيني آن از قالب هاي شانه تخم مرغ استفاده کنيد و با چسب حرارتي يا قطره اي آن ها را بچسبانيد.
ايده براي درست کردن قلک,درست کردن قلک در خانه
بعد از خشک شدن با کاتر روي آن را برش سکه اي بزنيد
سپس براي گوش هاي خوک يک قالب شانه تخم مرغ را نصف کنيد و براي گوش ها استفاده کنيد. سپس آن را کامل رنگ بزنيد و بعد براي آن چشم و ... بگذاريد.
مراحل ساخت قلک,درست کردن قلک
از شانه هاي تخم مرغ براي پاهاي قلک استفاده کنيد
درست کردن قلک در خانه,ايده هايي براي ساخت قلک
بعد از آماده شدن قلک را رنگ کنيد
ساخت قلک, ساخت قلک با وسايل بازيافتي
قلک خوکي آماده شده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها