آژانس 3C چین به‌تازگی به شارژر ۱۲۰ وات شیائومی گواهی اعطا کرده است. این موضوع نشان می‌دهد با معرفی و عرضه‌ی این شارژر فاصله‌ی زیادی نداریم.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۱۱

از مدت‌ها پیش، شایعه‌های متعددی درباره‌ی شارژر ۱۲۰ وات شیائومی شنیده بودیم و این شایعه‌ها در سال جاری میلادی به بیشترین حد خود رسیده است. بر‌همین‌اساس، تحلیلگران بسیاری مدعی شده‌اند چینی‌ها مشغول ساخت شارژر ۱۲۰ وات هستند و آن را تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌کنند. در‌حال‌حاضر، جزئیات زیادی از این وسیله‌ی جانبی نمی‌دانیم و مشخص نیست شیائومی چگونه توانسته به این فناوری مهم دست پیدا کند.

از قرار معلوم شارژر یادشده قرار است زودتر از حد انتظار از راه برسد. در جدیدترین اخبار، از اعطای گواهی به شارژر ۱۲۰ وات شیائومی سخن به‌میان آورده شده و اعطای گواهی نشان می‌دهد روند ساخت شارژر با موفقیت به‌اتمام رسیده است.

گواهی 3C شارژر 120 وات شیائومی

آژانس 3C چین مهر تأیید خود را پای گواهی شارژر ۱۲۰ وات شیائومی زده است تا غیرمستقیم پایان روند تولید آن را اعلام کند. این آژانس با اعطای گواهی باعث شده است شارژر شیائومی در وب‌سایت این نهاد ظاهر شود؛ با‌این‌حال، متأسفانه‌ صفحه‌ی شارژر در سایت 3C اطلاعات خاصی از آن دردسترس ما قرار نمی‌دهد. طبق این صفحه، شارژر ۱۲۰ وات شیائومی شماره‌مدل MDY-12-ED دارد و حداکثر ولتاژ و شدت جریان آن به‌ترتیب ۲۰ ولت و ۶ آمپر اعلام شده است.

در‌حال‌حاضر، دقیقا نمی‌دانیم چه دستگاهی قرار است به‌عنوان اولین دستگاه از پشتیبانی شارژر ۱۲۰ وات شیائومی بهره‌مند شود. با در‌نظر‌گرفتن این حقیقت که بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار جدید شیائومی پیش‌تر معرفی شده‌اند، احتمال می‌دهیم اولین دستگاه به خانواده‌ی می میکس تعلق داشته باشد. از گوشی‌های پرچم‌دار خانواده‌ی Mi نیز به‌عنوان یکی از نامزدهای جدی‌ دریافت فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات یاد می‌شود. احتمال دیگر این است که اولین دستگاه اصلا در بین گوشی‌های هوشمند جای نگیرد و برای مثال لپ‌تاپ باشد. زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها