دوبله 2 فیلم «ارتش بابابزرگ ها» و «افسانه فونگ سای یوک» برای تلویزیون به پایان رسید. ماجراهای «ارتش بابابزرگ ها» در زمان جنگ جهانی دوم می گذرد، ارتش انگلیس از داوطلبان جنگ با آلمان ثبت نام می کند.
کد خبر: ۱۲۴۰۷۹

تعدادی از پیرمردهای شهری کوچک تصمیم می گیرند در جنگ شرکت کنند. آنها «گروه ویژه ضد آلمانی» را تشکیل می دهند تا جلوی اشغال شهرشان را بگیرند. مشکل اصلی این گروه ، ضعف بینایی و نداشتن سلاح است اما آنها با ابتکارهای خود این مشکل را برطرف می کنند و ...جواد پزشکیان (جونز)، اصغر افضلی (نلسون) و همت مومی وند (مین وارنینگ) گویندگان اصلی این فیلم قدیمی هستند که با سرپرستی ناصر تهماسب دوبله شده است.
در فیلم «افسانه...» جت لی با گویندگی سعید مظفری نقش مرد جوانی به نام فونگ سای را ایفا کرده است. پدر نامزد وی با گویندگی منوچهر زنده دل رئیس گروهی است که برای امنیت شهر فعالیت می کند.یکی از افراد وی به نام یو که با شیوه کار او مخالف است ، برای منحل شدن گروه تلاش می کند. فونگ سای که استاد هنرهای رزمی است با او درگیر می شود و...این فیلم با سرپرستی جواد پزشکیان برای شبکه 2سیما دوبله شده است و تعدادی دیگر از گویندگان آن عبارتند از: بیژن علی محمدی (یو)، اکبر منانی (حاکم)، فریبا رمضان پور، فریبا شاهین مقدم ، مهین برزویی ، تورج نصر، محمدرضا سیکارودی ، مظفر شمس کاظمی ، علی اصغر رضایی نیک و بهمن هاشمی.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها