به گزارش جامجم آنلاین به نقل از تک شات، قابلیت لنز (Lens) در گروهی از اقدامات جدید بازاریابی پینترست قرار می گیرد که آن را Visual Discovery می نامد. این قابلیت جستجوی مواردی که در دنیای واقعی می بینیم را تسهیل می کند. بعنوان مثال، یک کلاه خیلی زیبا را در جایی می بینید، اما نام آن را فراموش می کنید. فقط کافیست عکسی از آن داشته باشید تا به راحتی آن را جستجو کنید. قابلیت لنز بدون شک این اپلیکیشن را به سطحی بالاتر ارتقا می دهد، اما به خاطر داشته باشید که لنز هنوز در مرحله بتا قرار دارد و ممکن است کندتر از آنچه انتظار دارید عمل کند و به همین دلیل هم پینترست از کاربران خواسته نظرات خود را در خصوص این قابلیت به اشتراک بگذارند. بنابراین اگر مثلا از یک جفت کفش عکس می گیرید و نتایج دریافتی از جستجو شامل عینک های آفتابی هم می شود بهتر است به توصیه پینترست عمل کنید و از دکمه + استفاده کنید تا جستجو مجدد تکرار شود. زمانی که لنز نتایج تشخیص و جستجوی صحیح ارایه کند پینترست آن را از حالت بتا خارج خواهد کرد.
پینترست همچنین با استفاده از هشتگ PinterestLens# کاربران را ترغیب می کند که حتی اگر نتایج جستجو ایراد دارد اسکرین شات نتایج را بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهند تا پینترست بتواند از آنچه کاربران با استفاده از این قابلیت جستجو می کنند مطلع شود. این سومین قابلیتی است که پینترست در هفته گذشته معرفی کرده است.
نخستین مورد که روز سه شنبه معرفی شد افزونه جدید کروم بود که ذخیره تصاویر از وب بر روی بورد را آسان می کند. دومین مورد هم روز چهارشنبه معرفی شد که پینترست اعلام کرد که اپلیکیشن Jelly را خریداری کرده است و بنیانگذاران آن به پینترست خواهند پیوست.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد