در این مقاله قصد داریم تا روش‌های عکاسی بهتر با گوشی موبایل را شرح دهیم
کد خبر: ۹۸۲۴۶۵
ترفندهایی برای عکاسی بهتر با گوشی‌های اندرویدی

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی‌تی رسان، امروزه عکاسی توسط تلفن‌های هوشمند به شدت رواج یافته است. سهم عمده‌ای از این تلفن‌های دوربین‌دار گوشی‌های اندرویدی است که تفاوت‌هایی بسته به برند و مدل دستگاه دارند.

اگر واقعا قصد دارید از دوربین گوشی خود برای عکاسی استفاده کنید و عکس‌های خوب و با‌کیفیتی بگیرید، لازم است قبل از خرید گوشی، ابتدا تحقیق کرده و اسمارت‌فونی خریداری کنید که دوربین خوبی داشته باشد.

اسمارت‌فونی خریداری کنید که پاسخگوی نیاز‌های شما باشد

اگر هدف شما این است که با استفاده از گوشی خود عکس‌های بسیار زیادی بگیرید، مطمئن شوید که اسمارت‌فونی که انتخاب می‌کنید تمام نیاز‌های شما را در زمینه عکاسی برآورده می‌کند. همچنین گوشی هوشمندی خریداری کنید که به سادگی تصاویر و عکس‌های گرفته شده را بتوانید به کامپیوتر شخصی خود منتقل کنید. البته خیلی نگران این موضوع نباشید، اسمارت‌فون‌هایی که امروزه در بازار هستند اکثرا این ویژگی‌ها را دارند. دوربین یک اسمارت‌فون دارای تنظیمات و حالت‌های مختلفی است. بنابراین با کمی جستجو در دوربین گوشی خود می‌توانید تنظیمات مناسب برای گرفتن یک عکس خوب را اعمال کنید.

اپلیکیشن‌های ناجی

تنوع اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند به قدری زیاد شده است که برای هر کاری یک اپ کاربردی وجود دارد. با یک جستجوی سریع و ساده در گوگل پلی یا کافه بازار می‌توانید به انبوهی از اپلیکیشن‌های ویرایشگر عکس دست پیدا کنید. همچنین برنامه‌هایی وجود دارد که به کلی کنترل دوربین گوشی را به دست می‌گیرد و توسط آنها می‌توان با فیلترها و شرایطی خاص عکاسی کرد.

استفاده از لنز خارجی روی دوربین گوشی

مدتی است که لنز‌هایی برای استفاده در گوشی‌های تلفن همراه روانه بازار شده‌اند. اغلب مردم فکر می‌کنند که این لنز‌ها فقط برای گوشی‌های iPhone ساخته شده‌اند، ولی تعداد زیادی لنز نیز وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای دوربین‌های گوشی‌های اندرویدی استفاده کرد.

شرکت Lensbaby، لنز‌هایی برای گوشی‌های iPhone ساخته و به بازار فرستاده است. این شرکت در پاسخ به این پرسش که چرا برای گوشی‌های اندرویدی این لنز‌ها را تولید نمی‌کنند اظهار کرد که این لنز‌ها برای دوربین‌های اسمارت‌فون‌های اندرویدی نیز ساخته شده است. ولی به نظر می‌رسد که کاربران این گوشی‌ها علاقه‌ای به خرید این لنز‌ها ندارند و شرکت نیز نتوانسته است لنز‌های خود را بفروشد. احتمالا دلیل این امر عدم آگاهی کاربران از وجود چنین لنز‌های است.

تعداد لنز‌هایی که برای گوشی‌های اندرویدی وجود دارد به طور دقیق مشخص نیست، ولی ظاهرا اغلب لنز‌هایی که برای iPhone تولید شده‌اند، در گوشی‌های اندرویدی نیز قابل استفاده هستند. این لنز‌ها با استفاده از یک حلقه آهن‌ربایی به بالای دوربینی که در پشت گوشی شما قرار دارد می‌چسبند و عکاسی حرفه‌ای‌تر را ممکن می‌سازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها