تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته ی پیش رو به روی آنتن شبکه های رادیویی خواهد رفت .
کد خبر: ۹۶۹۳۹۰
پخش تولیدات نمایشی از آنتن شبکه های رادیویی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، شبکه ی رادیویی فرهنگ با پخش نمایش"بال های خیس " به استقبال هفته ی جدید خواهد رفت .
این نمایش به نویسندگی داریوش روحی بیانگر رشادت های شهدای غواص است.
"بال های خیس" به کارگردانی : رضا عمرانی ، تهیه کنندگی : فرشاد آذرنیا و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه ساعت 13:00 به روی آنتن رادیو فرهنگ می رود می رود که رضا طاهری صدابردار و محمدرضا قبادی فر افکتور آن است.
رادیو تهران نیز سریال رادیویی «فصل عشق» را به نویسندگی و تنظیم رادیویی مجتبی قدمشاه و کارگردانی فریدون محرابی روی آنتن می برد.
این نمایش بر اساس کتاب «نورالدین پسر ایران» نوشته معصومه سپهری از رادیو ایران پخش می شود و در آن هنرمندانی چون مهرخ افضلی، محمد یگانه، ایوب آقاخانی، کامیار محبی، محمدرضا قلمبر، حمید منوچهری، مسعود زنوزی راد، عبدالعلی کمالی به ایفای نقش پرداخته اند.
این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی ژاله محمد علی، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی پور از روز شنبه ساعت 1:30 بامداد از رادیو تهران پخش می شود.
شبکه رادیویی سلامت این هفته سریال رادیویی «بلوای کذاب» را به نویسندگی مرضیه رشید بیگی و کارگردانی ندا هنگامی روی آنتن می برد. در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است: در واپسین روزهای عمرپیامبر گرامی (ص)، خبر بیماری ایشان سودای قدرت را در دل دشمنان دین انداخت و ... .
در «بلوای کذاب» هنرمندانی چون علی اصغر دریایی، شهین علیزاده، ماندانا اصلانی، اکبر ملایی، احمد گنجی، مهدی نمینی مقدم، احمد لشینی و عبدالعلی کمالی به ایفای نقش پرداخته اند. این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی مهتاب امینی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمد رضا قبادی فر از روز شنبه ساعت 21:30 به روی آنتن رادیو سلامت می رود.
رادیو ورزش هم از روز شنبه 29 آبان ، نمایش رادیویی «مردی از همین دیار» را روی آنتن می برد. این نمایش فرازی از زندگینامه پهلوان ناقه کش است و هنرمندانی چون مهین نثری، مونا صفی، حمیدرضا هدایتی، صدیقه کیانفر، احمد گنجی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. «مردی از همین دیار» به تهیه کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر از روز شنبه ساعت ۱۳:۰۰ از رادیو ورزش پخش می شود.
سایر شبکه های رادیویی نیز این هفته با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته ی جدید خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها