گوگل از طیف تازه ای از محصولات خود رونمایی کرده که بسیاری از آنها تقلیدی از تولیداتی مانند آیفون،هدست گیر وی، بلندگوی هوشمند اکو و غیره محسوب می شوند.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۱
از گوشی پیکسل گوگل تا هدست و بلندگوی هوشمند + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از ورج، گوگل از گوشی های Pixel و Pixel XL خود رونمایی کرده که به ترتیب 5 و5.5 اینچی هستند و تقلیدی از آیفون 7 محسوب می شوند. البته از نظر سطح امکانات این دو گوشی را می توان مشابه با آیفون 6 و 6پلاس دانست.


گوگل از هدست واقعیت مجازی Daydream View نیز رونمایی کرده که مشابه با هدست Gear VR است که سال قبل توسط Oculus عرضه شده بود. سازگاری این هدست با گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال در حال حاضر و برخی گوشی های اندرویدی دیگر در آینده و قابلیت کنترل ساده آن در مقایسه با دیگر هدست های مشابه از جمله مزایای آن است.


گوگل با تقلید از بلندگوی هوشمند آمازون موسوم به اکو که قادر به اجرای فرامین صوتی است، از بلندگوی گوگل هوم رونمایی کرده که 50 دلار ارزان تر از آن است و قادر به نواختن موسیقی های یوتیوب است.


این شرکت همچنین از محصول دیگری به نام Eero پرده برداری کرده که به جای استفاده از یک روتر وای – فای تلاش می کند از تعدادی از روترهای وای – فای برای تسهیل دسترسی به اینترنت به خصوص در نقاط کور ساختمان ها استفاده کند و برای مدیریت خدمات آن می توان از یک برنامه موبایلی استفاده کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها