وزارت جهاد کشاورزی از شبکه رادیویی تهران به پاس توجه به موضوعات کشاورزی و حفظ منابع طبیعی در تهیه و تولید برنامه ها تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۲۳۳۹۹
تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین ، علی اشرف منصوری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با ارسال نامه ای به سعید معدن کن، مدیر شبکه رادیویی تهران خاطر نشان کرد: امروز اطلاع رسانی و به روز بودن، نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جامعه دارد، آگاهی روزافزون مردم و ارتقای سطح فکری آنان مرهون تلاش ها و زحمات افرادی است که علم و دانش و تخصص خود را بی دریغ به دیگران تقدیم می کنند.

در بخشی از نامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به مدیر شبکه آمده است، از همکاری شبکه رادیو تهران و پیگیری مداوم دراطلاع رسانی و انتقال پیام های بخش کشاورزی به مخاطبان برنامه رادیویی شبکه رادیویی تهران تقدیر و تشکر می شود.

بنا براین گزارش، در برنامه «اینجا تهران است» بخشی با عنوان توصیه های محلی گنجانده شده است که در این بخش اطلاعات علمی و محیطی درباره شرایط کشاورزی، باغداری، دامداری و ... ارائه می شود و به این ترتیب فعالان این عرصه می توانند ضمن مطرح کردن مسائل مورد نظر از اطلاعاتی که ارائه می شود بهره ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها