برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ نهم تیر ماه، «چالش های موجود در کنترل کالای قاچاق و اثرات آن بر سلامت جامعه» را بررسی می کند.
کد خبر: ۹۱۷۷۳۹
«نیم نگاه» و برنامه های مقابله با قاچاق کالا و ارز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.

«نیم نگاه» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی شبکه رادیویی سلامت است، که روز چهارشنبه، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه با حضورعباس نخعی، مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف و دکتر سیامک افاضلی، کارشناس داروسازی، به بیان برنامه های مقابله با قاچاق دارو خواهد پرداخت.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

بررسی تاثیرات روانشناختی روزه در «سایبان آرامش»

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ نهم تیر ماه، «تاثیرات روانشناختی روزه»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» روز چهار شنبه با حضور دکتر محسن ایمانی، روان شناس به این پرسش های مخاطبان درباره « تاثیرات روانشناختی روزه چیست؟» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

کودکان و اختلاف‌های تربیتی در «کودک من»

برنامه «کودک من» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ نهم تیر ماه، به موضوع «کودکان و اختلاف‌های تربیتی» خواهد پرداخت.

«کودک من» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که به موضوعاتی در حوزه فرزند پروری و تربیت فرزندان می‌پردازد.

در برنامه «کودک من»، از ساعت 16:30 به مدت 25 دقیقه با حضور دکتر مریم حلی ساز، روان شناس به پرسش های مخاطبان در خصوص «کودکان و اختلاف‌های تربیتی؟» پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه «کودک من»، روزهای شنبه؛ دوشنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«به رنگ زندگی» از احترام متقابل می گوید

مقوله «اخلاق در خانواده؛ احترام متقابل»، امروز ـ نهم تیر ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

«به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه خانواده رادیو سلامت است که می کوشد تا به موضوعاتی همچون توجه به نیازهای زوجهای جون، آموزش راههایی برای تحکیم بنیان خانواده را بپردازد.

این برنامه عصرگاهی، روز چهارشنبه، با حضور دکتر حمیدرضا بابا مردای، روانشناس از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه به پرسش مخاطبان درباره «اخلاق در خانواده؛ احترام متقابل» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های متعدد و متنوعی همچون به من بگو چرا، روایت و حکایت، ما خانواده ایم، گزارش مردمی و طبیعت پایدارتشکیل شده است.

یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان» شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

بزرگی خوش خیم پروستات در «مجله پزشکی»

برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، امروز ـ نهم تیر ماه، «بزرگی خوش خیم پروستات» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز چهارشنبه، از ساعت 15:00به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر محمدرضا نوروزی، متخصص اورولوژی به این پرسش های مخاطبان درباره «بزرگی خوش خیم پروستات» پاسخ می دهد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها