شبکه رادیویی سلامت همزمان با شب قدر، شب بیست و سوم ماه رمضان، چهارشنبه ـ نهم تیر ماه، با حضور کارشناسان در برنامه های خود به موضوعاتی همچون پرهیزکاری، فرصت های زندگی، بخشش و ... خواهد پرداخت.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۱
برنامه های رادیو سلامت در شب بیست و سوم ماه رمضان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه های این شبکه رادیویی به شرح زیر است:

برنامه «پشت پلک صبح» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی این شبکه رادیویی است، از 30 دقیقه به مدت 120 دقیقه با حضور حجت الاسلام آقابابا، کارشناس مذهبی به این پرسش که «خدا را با چه اسمی صدا می زنید؟» پاسخ می دهد.

ویژه برنامه سحر«شوق بندگی» کاری از گروه اجتماعی، با حضور حجت الاسلام اسفندیاری، کارشناس مذهبی به این پرسش که «به نظر شما پرهیزکاری چقدر در تحقق خواسته های ما در شبهای قدر نقش دارد؟» پاسخ می دهد.

برنامه «نشانی» کاری از گروه بهداشت روان، ساعت های 4:50 و 10:20 به مدت 10 دقیقه، با حضور حجت الاسلام سعیدی،کارشناس مذهبی به «تفسیر آیات 17 و 18 سوره زمر» با موضوع «سبک زندگی و سلامت روان» می پردازد.

برنامه «خانه ما» کاری از گروه بهداشت روان، از ساعت 6:35 به مدت 20 دقیقه، با حضور حجت الاسلام سعیدی، کارشناس مذهبی به موضوع «بخشش» می پردازد.

برنامه «به رنگ خدا» کاری از گروه بهداشت روان، از ساعت های 8:20، 18 و 23:50 به مدت10 دقیقه، با حضور دکتر سید حمید خوئی، محقق علوم قرآنی به «تفسیر آیات 17 و 18 سوره زمر» با موضوع «انتخاب برتر» خواهد پرداخت.

ویژه برنامه افطار «تا خدا راهی نیست» کاری از گروه تغذیه و سلامت، با حضور حجت الاسلام سعیدی، مدرس دانشگاه؛ حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی ؛ دکتر راسخی، دکترای تغذیه و حجت الاسلام اسدالله طاهر رضی،کارشناس مذهبی به بررسی «فرصت های زندگی را دریابیم» می پردازد.

برنامه «یادداشت های روزانه من» کاری از گروه بهداشت روان، از ساعت 21:20 به مدت 10 دقیقه، با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به موضوع «پرهیز از ناامیدی» خواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها