معاون صدای رسانه ملی:

شبکه‌های رادیویی چابک‌سازی می‌شود

معاون صدای صداوسیما در مورد شایعات چابک‌تر شدن رادیو و حذف تعدادی از رادیوهای موجود گفت: این شایعات را شنیده‌ام وتکذیب می‌کنم چون قرار نیست شبکه‌ای حذف شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۸
شبکه‌های رادیویی چابک‌سازی می‌شود

نسرین آبروانی در گفت‌وگو با ایرنا توضیح داد: اگر قرار بر چابک‌سازی باشد، در سال‌های آینده آن هم نه حذف شبکه، بلکه چابک‌سازی با نگاه و بررسی ساختار مدیریتی درون شبکه‌ها اعمال خواهد شد. مثلا شاید مدیر شبکه‌ای پیشنهاد کند که پنج یا شش مدیر گروه برنامه ساز به چهار یا پنج مدیر گروه تقلیل یابد. اما در هر صورت، چابک‌سازی دیگر در دستور کار رادیو قرار ندارد و 14 شبکه ما در حال برنامه‌ریزی و تعیین کنداکتور سال 95 خود هستند.

معاون صدای سازمان صداوسیما درخصوص تغییرات مدیریتی نیز گفت: به طور طبیعی برای انجام مأموریت‌های جدید رادیو با در نظر گرفتن ساختار تشکیلاتی، تلاش کردیم مدیران شبکه‌ها را از میان مدیران و برنامه‌سازان با تجربه رادیو انتخاب کنیم و اکثر قریب به اتفاق مدیران ما تمام مراحل برنامه‌سازی را از ایده تا پخش تجربه کرده‌اند، این امتیاز باعث شد بتوانیم کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم؛ البته اعتقاد داریم هنوز در ابتدای راه هستیم و امیدواریم در سال جدید با همت و تلاش همکارانمان شاهد ارتقای کیفی برنامه‌ها با هدف جذب مخاطب بیشتر باشیم.

آبروانی اضافه کرد: فعلا ضرورتی برای تغییر در مجموعه مدیریتی کنونی احساس نمی‌شود و در صورت لزوم، تغییراتی ایجاد خواهد شد.

وی سیاست‌های جدید معاونت صدا را تلاش در جهت ارتقای کیفیت برنامه‌ها، تعامل بیشتر با مخاطب و جذب مخاطبان جدید، حضور بیشتر و مؤثرتر در فضای مجازی، بازنگری مستمر در طرح‌های برنامه‌ای مطابق با نیازهای جامعه دانست و گفت: گرایش معاونت صدا در بعد نیروی انسانی، کادرسازی، تقویت بنیه حرفه‌ای و چندوجهی کردن مهارت نیروهای در اختیار، از جمله سیاست‌های محوری رادیوست.

معاون صدا در مورد حضور مؤثرتر در فضای مجازی نیز معتقد است: رادیو برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان در فضای مجازی و حضور در عرصه رسانه‌های نوین، برنامه گسترده‌ای در جهت باز طراحی، یکپارچه‌سازی و غنی سازی محتوایی وب سایت شبکه (راه‌اندازی پنج شبکه تاکنون)، برنامه‌ریزی، سازماندهی و اقدام درخصوص حضور در شبکه‌های اجتماعی (ایجاد کانال تلگرام برای هر شبکه و جذب مخاطب نسبتا بالا در این زمان کوتاه) داشته است. ارائه نسخه اول اپلیکیشن تلفن همراه رادیو با امکان پخش زنده 14 شبکه رادیویی به همراه اطلاعات برنامه به نشانی: Iranseda.ir نیز از جمله این اقدامات بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها