در طول سال جاری کمپانی ال‌جی نسخه جدیدی از اسمارت فون جالب خود را با نام ال‌جی G Flex 2 معرفی کرد که در کنار سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش خمیده و جالبی نیز داشت اما اکنون شایعات حاکی از آن هستند که کمپانی مذکور تصمیم دارد نسخه بعدی آن را با مشخصات عالی‌تری همراه سازد.
کد خبر: ۸۲۱۲۷۹
ال‌جی G Flex 3 از پردازنده اسنپ‌دراگون 820 استفاده می کند + عکس

بر اساس شایعات، ال‌جی G Flex 3 در ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند 1394- فروردین 1395) ‌معرفی خواهد شد و گفته می‌شود که صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح QHD خواهد داشت که بدنه آن نیز از فلز است.

اخبار حاکی از وجود پردازنده اسنپ‌دراگون 820 بر روی این محصول هستند و گفته می‌شود که این اسمارت فون از 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد و در بخش دوربین نیز شاهد یک سنسور 20.7 مگاپیسکلی بر روی آن خواهیم بود و دوربین جلویی این دستگاه نیز یک نسخه 8 مگاپیکسلی است.

به گزارش آی تی رسان، باید به این مشخصات عالی، سنسور اثر انگشت را نیز اضافه کنید که گفته می‌شود با دکمه پاور این محصول ادغام خواهد شد ولی فعلا اخباری در خصوص محل دکمه پاور منتشر نشده و باید یادآور شویم که نسخه‌های قبلی این محصول و پرچم‌داران ال‌جی دکمه‌هایشان را در بخش پشتی خود قرار داده‌اند.

البته فعلا تا زمان معرفی این اسمارت فون حدود هفت ماه باقی مانده است و باید این نکته را نیز اعلام کنیم که شاید تمام این مشخصات تنها در حد رویا باشند و هیچگاه تحقق نیابند اما اگر چنین مشخصات و محصولی درست باشد، احتمال می‌رود که در طول ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن را شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها