گزارش جام‌جم از پشت پرده عوامل یک شبکه ماهواره‌ای

زیر پوست «جِم»

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

سیگنال رسانی زمینی به صداوسیما

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای پروژه راهبردی «سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما» در جهت قطع وابستگی به شبکه های ماهواره ای خارجی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۶۱۸
سیگنال رسانی زمینی به صداوسیما

برات قنبری اجرای این پروژه را در جهت تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توانمندسازی بخش خصوصی، رفع موانع تولید و رونق کسب و کار و کاهش شکاف دیجیتالی، بکارگیری محصولات و خدمات راهبردی بومی و ملی را در این بخش در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در این راستا و در جهت عدم وابستگی به ماهواره های سایر کشورها و وجود تحریم های غیرقانونی و ناعادلانه بین المللی، اجرای پروژه سیگنال رسانی زمینی صدا و سیما در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این پروژه که سال گذشته با حمایت نمایندگان مجلس مواجه شد، با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

قنبری تاکید کرد: با اجرای این خدمت راهبردی، سیگنال رسانی در مواقع اضطراری بدون وابستگی به شبکه های ماهواره ای خارجی برای صدا و سیما به اجرا درخواهد آمد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها