رونمایی ای.ام.دی از پردازشگر گرافیکی جدید تونگا

غول گرافیکی جدید ای.ام.دی زنجیر پاره کرد

قدرت و کیفیت در آخرین کارت گرافیکی انویدیا

انویدیا بتازگی آخرین رابط گرافیکش با نام GeForce GTX 980Ti را معرفی کرده است. این رابط مناسب برای بازی‌های 4K و گجت‌های واقعیت مجازی اعلام شده است. محصول نامبرده شش گیگابایت حافظه رم دارد و با قدرت تمام قادر به اجرای بازی‌های 4K با نرخ فریم بالا (بیش از 30 فریم بر ثانیه) بوده و سرعتش در مقایسه با GTX 680 سه برابر افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۰۹۸۰۰
قدرت و کیفیت در آخرین کارت گرافیکی انویدیا

نکته جالب توجه درباره این رابط گرافیکی تجهیز آن به 2816 هسته پردازشی است. این یعنی بیش از 90 درصد از تعداد هسته‌های کارت گرافیکی گران‌قیمت Titan X هسته پردازشی دارد و قیمتش نیز نسبت به این کارت هزار دلاری پایین‌تر است.

غیر از توانایی اجرای بازی‌های 4K، محصول جدید شرکت انویدیا از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند و همین قابلیت، آن را انتخاب آکیولس ریفت خواهد کرد؛ عینک واقعیت مجازی که پردازنده گرافیکی GTX 970 را مناسب نمی‌دانست.

به گفته انویدیا، این کارت گرافیکی به قدری قدرتمند خواهد بود که براحتی از پس اجرای بازی Grand Theft Auto V که دیگر کارت‌های گرافیکی هنگام اجرای آن با کاهش سرعت مواجه می‌شونــد بر خواهد آمد. انویـدیــا وعـده داده دوستداران این بازی می‌توانند آن را با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا کنند و شاهد هیچ توقفی نباشند. قیمت این کارت گرافیک 650 دلار اعلام شده است.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها