اجرای بازی‌های ایکس‌باکس وان بر روی سینمای مجازی

رونمایی از هدست واقعیت مجازی اوکولوس ریفت

در نسخه واقعیت مجازی پارک ژوراسیک می‌توانید در این دنیای مخوف زندگی کنید

شما هم می‌توانید دایناسور خانگی داشته باشید

با توجه به تب اکران نسخه جدیدی از سری فیلم‌های پارک ژوراسیک، شاهد عرضه نسخه واقعیت مجازی ساخته شده براساس این دنیا هستیم که در آن حتی می‌توانید این موجودات را سرپرستی کرده و دایناسور خانگی دست‌آموز خود را داشته باشید.
کد خبر: ۸۰۷۵۲۴
شما هم می‌توانید دایناسور خانگی داشته باشید

جام جم کلیک: بیش از 20 سال پیش بود که برای نخستین بار کارگردان بزرگ هالیوودی، استیون اسپیلبرگ برای ساخت یک فیلم بزرگ از روی داستان علمی تخیلی ویژه‌ای از دانشمند برجسته، مایکل کرایتون دست زد. این فیلم که پارک ژوراسیک نام داشت، موجب شد تا همگان با دایناسورها و دنیای آن‌ها آشنا شوند و در طول زمان شاهد عرضه نسخه‌های متفاوتی از این سری بودیم که به تازگی نسخه جدید این سری با نام دنیای ژوراسیک به پرده‌های سینما راه یافته است.

این فیلم موجب شده است تا دوباره تب دایناسورها در میان مردم به راه بیفتد و در این میان و با توجه به پیشرفت فناوری می‌توان به صورت تقریبا واقعی در این دنیا رفت و آمد کرد. نسخه واقعیت مجازی ساخته شده از دنیای ژوراسیک، می‌تواند انگیزه بسیار بزرگی باشد تا هرکسی به فکر خرید یک عینک واقعیت مجازی بیفتد.

این نرم‌افزار با دو نمونه از مهم‌ترین عینک‌های واقعیت مجازی همخوانی دارد و می‌توان آن را در هنگام خرید عینک واقعیت مجازی سامسونگ در اختیار گرفته و یا از طریق بازار Oculus، به صورت رایگان برای عینک اوکولوس ریفت دانلود نمود.

در این نرم‌افزار می‌توانید در پارک ژوراسیک قدم بزنید، با موجودات مختلف این پارک که البته همگی دایناسور هستند، تعامل داشته باشید و البته در صورت دیدن گونه‌ها گوشتخوار، ترس واقعی از حضور یک شکارچی ماقبل تاریخ را حس کرده و حتی از دست آن‌ها فرار کنید. یکی از نکات جذاب این نرم‌افزار این است که می‌توانید به کمک آن سعی در دوست شدن با دایناسورهای اهلی داشته و حتی آن‌ها را مانند حیوانات خانگی خود تربیت کنید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها