پیش‌نمایش‌های فیلم جدید زندگی استیو جابز

استیو جابز بازمی‌گردد

چندی پیش در رسانه‌های سینمایی خبری با این موضوع به گوش رسید که دومین فیلم نیز براساس زندگی استیو جابز ساخته می‌شود و امروز نخستین پیش‌نمایش از این فیلم به اینترنت راه یافت که در آن بخشی از این فیلم اقتباسی از زندگی مدیر سابق اپل به نمایش درآورده شده است.
کد خبر: ۷۹۹۳۵۱
استیو جابز بازمی‌گردد

جام جم کلیک: وقتی که چند سال پیش استیو جابز چشم از دنیا فروبست، عملا یک بمب اینترنتی منفجر شد و در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های عمومی تقریبا هر کسی که حتی از فناوری اطلاعات سررشته‌ای نداشت نیز درباره این شخصیت سخن می‌گفت. این مورد نشان دهنده محبوبیت بسیار بالای این نام بود و هرکجا که نام محبوبی وجود داشته باشد، سینمای هالیوود به فکر کسب درآمد از آن خواهد بود و به همین دلیل نیز چندی پیش فیلمی بر اساس زندگی استیو جابز و با بازی هنرپیشه مشهور، اشتون کوچر ساخته شد ولی این پایان راه نبود و چندی پیش اعلام شد که یک پروژه بزرگ از زندگی‌نامه جابز درحال تبدیل شدن به یک فیلم سینمایی است.

نخستین پیش‌نمایش‌های این فیلم نشان‌دهنده این هستند که شاهد یک اثر بسیار خوب خواهیم بود، اثری که هم دوست‌داران سینما و هم دوست‌داران فناوری را به خود جذب خواهد کرد. در این فیلم مایکل فزبندر در نقش استیو جابز بازی خواهد کرد و ست روگان نقش شریک او یعنی استیو وزنیاک را بازی کرده و کیت وینسلت نیز نقش جونا هافمن (مدیر بازاریابی سابق اپل) را ایفا کرده است و جف دنیلز نیز نقش دیگر فرد برجسته دوران جابز یعنی جان اسکولی را برعهده گرفته است. این فیلم براساس زندگی‌نامه استیو جابز به قلم آرون سورکین ساخته شده و با نام استیو جابز به پرده سینما راه خواهد یافت.

شایان ذکر است که شروع اکران این فیلم در مهر ماه سال جاری خواهد بود و به نظر می‌رسد که این بار با اثری متفاوت با فیلم قبلی ساخته شده بر اساس زندگی جابز روبرو خواهیم بود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها