طراحی بازی کامپیوتری برای مبارزه با آلزایمر توسط یک دانشجوی بازی‌سازی

بازی کامپیوتری ویژه آلزایمر

روایت پیچیده‌ترین و بزرگترین عملیات هوایی دنیا

ساخت بازی رایانه‌ای حمله به اچ ۳ در نیروی هوایی ارتش

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از مراحل ساخت بازی رایانه ای «حمله به اچ ۳» بازدید کرد.
کد خبر: ۷۹۶۴۰۵
ساخت بازی رایانه‌ای حمله به اچ ۳ در نیروی هوایی ارتش

به گزارش جام جم کلیک: در این بازدید امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور که حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی وی را همراهی می‌کرد، گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی که در این نیرو مدنظر قرار گرفته است، انعکاس توانمندی و ایثارگری‌های کارکنان زحمتکش نهاجا از طریق برنامه‌ها و بازی‌های رایانه‌ای است که بیشتر مخاطبان آن نیز نسل جوان است.

وی افزود: باید در معرفی نیروی هوایی به نسل جوان بیشتر تلاش کنیم و در این راستا از پیشکسوتان این نیرو که گنجینه ارزشمندی هستند بیشترین بهره را ببریم.

بازی رایانه‌ای «حمله به اچ 3» داستان پیچیده‌ترین و بزرگترین عملیات هوایی دنیا را روایت می‌کند و شامل مراحل مختلفی مانند سوختگیری هوایی و عبور از دره‌های صعب العبور برای گریز از امواج رادار دشمن است.

همچنین در این بازی عبور از مرزهای مشترک ترکیه و عراق، سوریه و عراق برای بمباران پایگاه الولید شبیه‌سازی شده است.

در این بازی از 8 فروند جنگنده‌ای که در این عملیات حضور دارد، هفت جنگنده با هوش مصنوعی و توسط رایانه کنترل می‌شود و هواپیمای هشتم توسط کاربر بازی هدایت می‌شود.

این بازی که با زبان برنامه نویسی C++ طراحی شده، در 6 ماه آینده به اتمام خواهد رسید و پیش‌بینی می‌شود قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را داشته باشد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
online.architect
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
۰
۰
درود به شهدان نیروی هوایی
alireza
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰
۰
ایییی. تورو خدا بازی نسازین همون 3 4 تا بازی كه ساختین واسه هفت پشتم.ن بسه ادم یاد كارتونای دهه 60 ایران میوفته همونا كه سلام میكردن دست چپ و راستشونم میووردن بالا پایین. یه بازیم بود اسمش یادم نیست مال زمان ناخدا زینال بود تو بازی مینوشت f را بزنید تا تیر بزند d را بزنید تا فرار كند . مهمات تمام شده ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها