در گرمای تابستان با این بازی‌ها سرگرم شوید

بهترین بازی‌های موبایلی برای تعطیلات تابستان / بخش اول

خاطرات قدیم را با این بازی زنده کنید. در نقش تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب دوران میکرو و سگا، یکی از بازی‌های عالی زمان میکرو را تجربه کنید.
کد خبر: ۷۸۸۸۱۴
بازی موبایل: خاطرات خود را با کونگ‌فو زنده کنید

جام جم کلیک: بازی‌های رایانه‌ای از ابتدا تا به امروز راه زیادی را طی کرده‌اند. از آن گرافیک‌های پیکسلی و ساده به چه تنظیمات و فنون پیچیده و سرسام‌آوری که نرسیده‌ایم! اما هنوز هم آن بازی‌های قدیمی در عین سادگی، حس و حالی دیگر دارند. شاید به همین خاطر است که طی چند سال گذشته بازی‌های آرکید اینچنین بازار را در دست گرفته‌اند.

در هر حال، عنوانی که امروز برایتان معرفی می‌کنیم، پورت یکی از بازی‌های فوق‌العاده محبوب دوران میکرو است. این بازی که در ایران به کنگ فو معروف بود، شخصیت بازی را میان تصویر قرار داده و دسته دسته دشمنان را روانه‌اش می‌کند.

ارائه‌دهنده‌ی ایرانی با هوشمندی این بازی را برای گوشی‌های هوشمند بهینه کرده است. در نسخه‌ی اصلی بازی، می‌توانستید حرکت کاراکتر را کنترل کنید، اما گنجاندن چنان کنترلی در نسخه‌ی موبایلی به معنی کاهش قابل توجه سرعت بازی و ناکارآمدی گیم‌پلی می‌شد. بنابراین، کاراکتر اصلی در میان تصویر ثابت است و در عوض سرعت و تعداد دشمنان بیشتر شده است.

چهار حیطه‌ی تعامل در تصویر تعبیه شده است. با ضرب زدن روی قسمت چپ و راست پایین، لگد نشسته، و با ضرب زدن روی قسمت چپ و راست، لگد ایستاده می‌زنید که استفاده از هر دو در کنار هم برای شکست دشمنان حیاتی است.

با کسب امتیازات خاصی، می‌توانید چندین کاراکتر دیگر، مانند مبارزان بازی "شورش در شهر"، "شینوبی" و... را آزاد کرده و خیلی از خاطرات گذشته‌ی خود را زنده کنید.

عنوان بازی: کونگ فو

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Xaloplex

سبک: آرکید

دانلود رایگان بازی کونگ فو برای اندروید

دانلود رایگان بازی کونگ فو برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها