تلفن همراه هوشمند جی3 ال‌جی ازجمله دستگاه‌های محبوب در میان کاربران به‌شمار می‌رود، اما این دستگاه در کنار محبوبیت خود، مشکلاتی را نیز برای کاربران به همراه داشته که برخی از این مشکلات به‌عنوان عمومی‌ترین آنها به ثبت رسیده است. در ادامه راهکاری برای دو مشکل متداول این تلفن‌همراه ارائه می‌کنیم.
کد خبر: ۷۹۴۲۷۶
راهکارهایی برای حل رایج‌ترین مشکلات جی3

غیب شدن ناگهانی برنامه‌ها

این مشکل به‌دلیل فعال بودن قابلیت Smart cleaning در این دستگاه رخ می‌دهد و موجب می‌شود نرم‌افزارهایی که نصب کرده‌اید اما استفاده نمی‌شوند به‌طور هوشمندانه از روی دستگاه حذف شوند. برای مدیریت این قابلیت ‌باید پس از مراجعه به Settings روی General فشار داده و Smart cleaning را انتخاب کنید. در ادامه کلید منو را فشار داده و در بخش تنظیمات پاکسازی هوشمند، گزینه‌های Notification interval و Idle time period را به‌دلخواه خود تغییر دهید.

بلوتوث متصل نمی‌شود

برقرار نشدن ارتباط بلوتوثی، قطع ناگهانی ارتباط، وقفه در پخش فایل‌های صوتی با اسپیکرهای بلوتوث و حتی روشن نشدن بلوتوث دستگاه جزو شایع‌ترین مشکلاتی است که برای رفع آنها ‌باید گزینه‌های زیر را بررسی کنید:

ـ مطمئن شوید باتری دستگاه از شارژ کافی برخوردار است و قابلیت ذخیره‌سازی انرژی نیز غیرفعال است. به Settings بروید، روی Battery فشار دهید و Battery saver را غیرفعال کنید.

ـ سعی کنید پروفایل‌های قدیمی ثبت شده را در بلوتوث حذف کنید. ممکن است از محدودیت پروفایل‌های قابل ثبت عبور کرده باشید.

ـ به Settings مراجعه کنید، روی Bluetooth فشار دهید و پس از انتخاب و فشار طولانی مدت روی دستگاه‌های جفت شده‌ قبلی، گزینه‌ Forget را انتخاب کنید. اکنون دوباره عملیات جفت شدن را آغاز کنید.

ـ به Settings مراجعه کرده، Bluetooth را انتخاب کنید و در ادامه روی آیکون چرخ دنده فشار دهید. گزینه‌ Connection access را روی Automatic قرار دهید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
۰
۰
7 - 8 ماهه G3 دارم، تا حالا همچین مشكلاتی ندیدم.
shayan
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
۰
۰
منم 6 ماهه دارم. این مشكلات و ندیدم تا حالا .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها