با فعال بودن قابلیت power ـ low یا همان مصرف انرژی کم در تلفن همراه هوشمند وان پلاس وان، هنگام روشن کردن مجدد گوشی، سیستم‌عامل آن بسرعت بارگذاری شده و عملیات بوت سریع انجام می‌‌شود.
کد خبر: ۷۷۶۷۰۸
بوت سریع در وان‌پلاس وان

یکی از امکانات بسیار جالب و کاربردی در تلفن‌های همراه هوشمند وان‌پلاس وان، پشتیبانی از قابلیت power ـ low یا همان مصرف انرژی کم است. این قابلیت هنگامی که گوشی را خاموش می‌کنید، فعال می‌شود و تقریبا در این شرایط گوشی شما خاموش است، اما هنگامی که گوشی را دوباره روشن کنید تفاوت آن را با شرایط معمولی احساس می‌کنید.

با فعال بودن این قابلیت، هنگام روشن کردن مجدد گوشی، سیستم‌عامل آن بسرعت بارگذاری شده و عملیات بوت سریع انجام می‌‌شود. این قابلیت برای افرادی مناسب است که مدام نیازمند خاموش و روشن کردن گوشی خود هستند و صبر کردن برای بوت شدن دستگاه برایشان آزاردهنده است.

چنانچه شما نیز وان‌پلاس وان در اختیار دارید و می‌خواهید سرعت بوت آن را افزایش دهید، می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

1ـ ابتدا Developer Options را در گوشی خود فعال کنید. برای انجام این کار به Settings بروید و از انتهای صفحه روی About phone فشار دهید.

2ـ صفحه را به پایین اسکرول کرده و پس از مشاهده Build number روی آن هفت بار فشار دهید.

3ـ با انجام این عملیات Developer options فعال می‌شود. حالا باید دوباره به Settings مراجعه کنید و در بخش System روی Developer options فشار دهید.

4ـ صفحه را به پایین اسکرول کرده و پس از مشاهده Enable QuickBoot mode علامت چک‌مارک مقابل آن را فعال کنید.

5 ـ از حالا به بعد هنگامی که گوشی خود را خاموش کنید دستگاه شما در وضعیت low power قرار می‌گیرد و در روشن شدن بعدی عملیات بوت بسرعت و در لحظه صورت می‌گیرد. این قابلیت عملکردی مشابه با حالت Sleep در ویندوز دارد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها