خیلی سریع، آرام و بی‌ سر و صدا پرچم‌دار جدید هواوی معرفی شد. همانند انتظار این محصول بدون پیشوند “اسند” معرفی شده و در دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۸۶۶۲
هواوی P8 با دوربین 13 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

به گزارش جام جم کلیک: این پرچم‌دار فوق باریک که ضخامتی در حدود 6.4 میلی متر دارد کاملا از بدنه فلزی ساخته شده که همانند برادران خود زیبا و خوش اندام است. هواوی P8 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل دارد که از لحاظ کیفیت چندان نسبت به برادران خود تغییر نداشته است. این محصول از پردازنده اختصاصی پدرش با نام HiSilicon Kirin 930 استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای است. بر روی این محصول چهار هسته‌ با فرکانس 2 گیگاهرتز و چهار هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتز قرار گرفته است. پرچم‌دار جدید کمپانی هواوی 3 گیگابایت حافظه رم دارد.

دوربین اصلی هواوی P8 در بخش پشتی دستگاه 13 مگاپیکسلی است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی دستگاه قرار گرفته است که می‌تواند برای دوست داران سلفی بسیار خوش آیند باشد. سیستم عامل این محصول نسخه 5.0 از پلتفرم اندروید است و نسخه 3.1 رابط کاربری هواوی نیز با نام EMUI بر روی پرچم‌دار جدید این شرکت جلوه نمایی می‌کند.

تامین انرژی این محصول بر عهده باتری 2680 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده است. هواوی P8 در چهار رنگ سفید، خاکستری، مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.

دوربین این اسمارت فون بالا رده با وجود اینکه 13 مگاپیکسلی است اما از یک پردازنده RGBW بهره می‌برد که باعث می‌شود تصاویر با کیفیت و نور بسیار بالایی ثبت شوند.

این محصول در ماه مه 2015 با قیمت 499 یورو برای نسخه 16 گیگابایتی و 599 یورو برای مدل 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. گفتنی است که نسخه دو سیمکارته این محصول نیز موجود خواهد بود که در تمامی نسخه‌ها دستگاه از نسل چهارم ارتباطی با نام 4G پشتیبانی می‌کند.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
۰
۰
نسخه تقلبیش خیلی وقته توی بازاره

نیازمندی ها