این روزها با افزایش شایعات در مورد گوشی هوشمند P8‌ شرکت هواوی، تقریبا همگان انتظار دارند این گوشی هوشمند در اسفند ماه و همزمان با برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شود اما ظاهرا برای رونمایی از این محصول می‌باید تا انتهای فروردین ماه صبر کنید.
کد خبر: ۷۶۵۸۱۱
رونمایی P8 هواوی در 26 فروردین

به گزارش جام جم کلیک: چند روز پیش تصاویری از یک نمونه اولیه و اصطلاحا پروتوتایپ این گوشی هوشمند منتشر شد. اما حالا جدیدترین خبر این است که Jie Jinjin مدیر بخش تلفن همراه شرکت هواوی اعلام کرده که این شرکت قصد دارد از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود در مراسمی در ۲۶ فروردین ماه در لندن رونمایی کند. وی در خصوص دلیل انتخاب اروپا و لندن برای برگزاری این مراسم، بازار خوب گوشی‌های هوشمند این شرکت در اروپا را دلیل این انتخاب دانسته است.

بد نیست بدانید که نباید انتظار صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل در P8‌ را داشته باشید چون این مدیر ارشد هواوی اعلام کرده که هواوی داشتن مدت زمان شارژ بیشتر باتری را به برخورداری از چنین صفحه نمایشی ترجیح می‌دهد. وی همچنین اعلام کرده که P8‌ از همان طراحی نازک سری P‌ شرکت هواوی پایبند خواهد بود اما در عین حال در این راه از عمر شارژ باطری دستگاه هزینه نخواهد کرد.

هواوی همچنین اعلام کرده که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های ویندوز فون برخوردار از ویندوز ۱۰ ندارد و Shao Yang یکی دیگر از مدیران ارشد بخش موبایل این شرکت تاکید کرده که گوشی‌های ویندوز فون همگی شبیه به یکدیگرند و این کار هواوی را برای متفاوت بودن از سایر سازندگان در بازار سخت می‌کند در حالی که هم‌اکنون گوشی‌های اندرویدی هواوی شخصیت ویژه و متمایز خود را در بازار به دست آورده‌اند که سایر سازندگان گوشی‌های اندرویدی از آن بی‌بهره‌اند.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند P8 هواوی از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده ۸ هسته‌ای Kirin 930 ، ۳ گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فناوری OIS و یک باطری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار باشد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند همچون پرچمدار قبلی این شرکت طرفداران گوشی‌های هوشمند این شرکت را افزایش دهد که حالا سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان است.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اندروید
-
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۰
۰
من شنیده بودم كه سری اسند از هواوی، دیگر تولید نخواهند شد!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها