نحوه پشتیبان‌گیری از آپدیت‌های ویندوز7 و آنتی‌ویروس (ESET) برای استفاده پس از نصب ویندوز جدید چگونه است؟
کد خبر: ۷۸۴۹۰۶
پرسش و پاسخ: پشتیبان‌گیری از آپدیت‌های ویندوز7 و آنتی‌ویروس ESET

احمد از شیراز: نحوه پشتیبان‌گیری از آپدیت‌های ویندوز7 و آنتی‌ویروس (ESET) برای استفاده پس از نصب ویندوز جدید چگونه است؟

پاسخ کلیک: برای انجام یکی از این کار‌ها می‌توانید از یک نرم‌افزار کمک بگیرید. نرم‌افزار رایگان و متن باز WSUS Offline Update به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌های به‌روزرسانی مرتبط با ویندوز و مجموعه‌ آفیس را یک‌بار برای همیشه دانلود کرده و در دفعات بعد مورد استفاده قرار دهید. تنها نکته‌ای که ‌باید به آن توجه داشته باشید این است که برای استفاده از این برنامه لزوما ‌باید یک‌بار آپدیت‌ها را با برنامه دریافت کنید و روشی برای استخراج فایل‌های به‌روزرسانی موجود در سیستم‌عامل وجود ندارد.

http://download.wsusoffline.net

متاسفانه برای تهیه نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی نرم‌افزار ESET روش مطمئن و کارآمدی که روی تمام نسخه‌های آن قابل استفاده باشد، وجود ندارد. در حالت کلی شما می‌توانید با توجه به نسخه‌ سیستم‌عامل نصب شده و نسخه‌ نرم‌افزار نصب شده روی آن، پوشه‌ای با نام Updfiles را در هارد‌دیسک رایانه جستجو کنید. (این پوشه در بیشتر موارد به‌صورت پنهان از نوع سیستمی است و برای مشاهده‌ آن به فعال‌سازی نمایش فایل‌های پنهان سیستمی نیاز دارید)

در برخی نسخه‌ها مسیر پیش‌فرض این پوشه به شکل زیر است:

ProgramData|ESET|ESET NOD32 Antivirus|Updfiles

ProgramData|ESET|ESET Smart Security|Updfiles

با پشتیبان‌گیری از این پوشه و انتقال آن به مکان مشابه در رایانه‌ دیگری که این نرم‌افزار روی آن نصب شده، می‌توانید با اتصال به اینترنت و طی مراحل به‌روزرسانی، از به‌روزرسانی سریع بهره‌مند شوید، زیرا فایل‌های موردنیاز برای دانلود به‌طور دستی از سوی شما روی هارد‌دیسک و در محل موردنظر ذخیره شده‌ و تنها کاری که برای به‌روزرسانی صورت می‌گیرد، بررسی مجوز استفاده از نرم‌افزار و فایل‌های موردنیاز است.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها