رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی خبر داد

افزودن درس ایمیل به کتب درسی

گوگل امکانات کنترل حساب‌های مختلف ای‌میل از یک مرکز را ممکن کرده است

چند ای‌‌میل همزمان بر روی اندروید

شرکت گوگل به کاربران خوداجازه خواهد داد تا با کمک سیستم‌عامل اندروید بتوانند حساب‌های کاربری مختلفی را به‌سادگی از طریق سیستم ای‌میل پیش‌فرض سیستم‌عامل خود کنترل کنند.
کد خبر: ۷۸۳۴۲۷
چند ای‌‌میل همزمان بر روی اندروید

جام جم کلیک: یکی از مشکلاتی که بیشتر افراد در هنگام استفاده از سیستم‌های اندرویدی و حساب‌ کاربری جی‌میل خود داشتند این بوده است که درصورت داشتن بیش از یک حساب کاربری جی‌میل، به علت ثبت شدن آدرس ای‌میل آن‌ها برای استفاده از خدمات گوگل در اندروید، امکان استفاده مستقیم از سایر حساب‌های کاربری خود را نداشتند ولی گوگل موفق شده است تا این مشکل را از پیش روی کاربران خود بردارد.

در سیستم جدیدی که گوگل برای خدمات پست الکترونیکی خود درنظر گرفته است، کاربران می‌توانند با اتصال به یک نرم‌افزار کنترل جی‌میل در سیستم‌عامل همراه اندروید، اطلاعات و ای‌میل‌های چندین حساب کاربری مختلف را به‌صورت همزمان دریافت نمایند که این امر موجب می‌شود تا بتوان استفاده بهینه‌ای از بسیاری از موارد و امکانات ویژه این سیستم محبوب پست الکترونیکی داشت.

البته این امکان تنها به جی‌میل محدود نخواهد شد و می‌توان مواردی مانند آوت‌لوک مایکروسافت و یاهو را نیز به ‌واسطه این سیستم جدید بر روی حساب کاربری ای‌میل تعیین شده در دستگاه‌های اندرویدی مشاهده کرد. به‌این ترتیب می‌توان با خیالی آسوده به استفاده بهتری از سیستم‌عامل اندروید پرداخت زیرا این عمل گوگل به معنی احترام بیشتر برای مخاطبین این سیستم‌عامل است.

شایان ذکر است که این امکان پیش‌از این تنها به‌واسطه استفاده از نرم‌افزارهای رابط و نصب آن‌ها بر روی اندروید ممکن بود ولی با این امکان جدید ارائه شده توسط گوگل، این امکان به‌صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب خواهد بود تا فضای کمتری از حافظه به کنترل حساب‌های ای‌میل اختصاص یابد و از حافظه داخلی استفاده بهینه‌تری انجام پذیرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها