استفاده از عینک واقعیت مجازی برای ایجاد انگیزش ورزشی

دوچرخه سواری مجازی در خانه

فناوری دیجیتال

در خانه ورزش کنید

برای فراهم کردن شرایط اولیه‌ انجام برخی‌ رشته‌های ورزشی در خانه، یک طراح دست به ساخت گجتی هوشمند زده است که در ادامه به نحوه عملکرد این وسیله اشاره خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۸۳۱۱۳
در خانه ورزش کنید

جام جم کلیک: این روزها بخاطر مشغله‌های زیاد کاری که همگی‌ درگیر آن هستیم، شاید کمتر کسی‌ فرصت آن را پیدا کند که زمانی‌ را برای ورزش کردن اختصاص دهد و یا به باشگاه‌های ورزشی مراجعه کند. اگر مجالی کوتاه برای ورزش کردن در خانه را هم پیدا کنید ممکن است شرایط مهیا نباشد و یا لوازم مورد نیاز در دسترس نباشد.

جالب است بدانید برای رفع این مشکل بزرگ و فراهم کردن شرایط اولیه‌ انجام برخی‌ رشته‌های ورزشی در خانه، یک طراح دست به ساخت گجتی هوشمند زده است که در ادامه به نحوه عملکرد این وسیله اشاره خواهیم کرد.

این گجت یک فرش هوشمند است که قابلیت های جالبی‌ را برای ورزش کردن فراهم می‌کند. طراحی هوشمند این فرش کاملا بر اساس تلفیق تکنولوژی و معماری داخلی‌ صورت گرفته است. این فرش برای انجام ورزش‌هایی مثل یوگا، زومبا، پیلاتس مناسب است و حرکت درست و نادرست شما را از طریق نرم‌افزار تلفن همراه مربوطه ضبط می‌کند. در قسمت‌های مختلف این فرش چراغ‌های LED‌ و سنسورهای فشار قرار داده شده است و در حین ورزش روشن می شوند تا مسیر حرکت شما آنالیز شود. شما می توانید بعد از انجام حرکات مربوطه، آنالیز خروجی‌ را برای مربی خود ارسال کنید تا از صحت و یا نادرستی انجام حرکت آگاه شوید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
۰
۰
عبدالرسول.ورزشهایی مثل باستانی وبوكس را درمحیطهای بسیار كوچك میتوان انجام داد و اصلا نیازی به هزینه كردن نیست مگه انكه فردی دچار بیماری خاصی باشد.

نیازمندی ها