آینده، همین فردا عرضه می‌شود

آغاز فروش عینک واقعیت مجازی سامسونگ از فردا

سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرد که از روز 27 مارس یعنی فردا، فروش عینک واقعیت مجازی سامسونگ گیر را از طریق بازار آنلاین BEST Buy آغاز خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۲۸۶۹
آغاز فروش عینک واقعیت مجازی سامسونگ از فردا

جام جم کلیک: شرکت سامسونگ اندکی دیرتر از سایر رقبای خود وارد بازار رقابت برای عینک‌های واقعیت مجازی شد ولی بسیاری سریع‌تر از بسیاری از رقبای موجود در بازار توانست مراحل تحقیق و تست خود را برای عیک واقعیت مجازی پشت‌سر بگذارد و در نهایت نیز موفق شد تا عینک واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR را برای عرضه عمومی آماده کند.

به این ترتیب این عینک واقعیت مجازی قرار است از فردا یعنی روز جمعه، 27 مارس برابر با 7 فروردین برای فروش به مشتریان بین‌المللی عرضه گردد. این فروش از طریق رابط آنلاینی به نام Best Buy انجام می‌شود که در نوع خود برای سامسونگ حرکتی انقلابی محسوب می‌گردد زیرا سامسونگ هیچگاه عرضه محصولات خود را به این بازار نسپرده بود.

البته هنوز جزئیات کاربری عینک واقعیت مجازی سامسونگ گیر مشخص نشده است ولی به‌نظر می‌رسد که یک بازار نرم‌افزاری ویژه برای این محصول طراحی شده است که تنها برنامه‌های همخوان با این سیستم را عرضه خواهد کرد. در حال حاضر نسخه‌ای از عینک واقعیت مجازی سامسونگ گیر که از فردا به مشریان عرضه خواهد شد تنها با تلفن‌های همراه نسل جدید سامسونگ سازگار هستند و یک نسخه ویژه از این عینک نیز به‌صورت اختصاصی با گلکسی نوت 4 همخوانی خواهد داشت.

در کنار این دو مدل فعلی نیز اعلام شده است که دو مدل دیگر برای کاربری اختصاصی تلفن‌های همراه هوشمند ویژه شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی اج ساخته شده‌ است که به‌صورت همزمان برای استفاده بر روی این دو محصول به بازار مصرف عرضه خواهد شد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها