وقتی وارد سایت‌هایی می‌شوم که بخشی از آن سایت به شبکه‌های اجتماعی مثل گوگل پلاس متصل است، فایرفاکس دائم هشدارهایی را نشان می‌دهد که حسابی کلافه‌ام کرده است.
کد خبر: ۷۸۲۴۱۳
پرسش و پاسخ: هشدارهای مداوم مرورگر

مجتبی پردل از مشهد: وقتی وارد سایت‌هایی می‌شوم که بخشی از آن سایت به شبکه‌های اجتماعی مثل گوگل پلاس متصل است، فایرفاکس دائم هشدارهایی را نشان می‌دهد که حسابی کلافه‌ام کرده است. مشکل را در بخش پشتیبانی فایرفاکس هم مطرح کردم اما فقط گفتند راه‌حلش استفاده از فیلترشکن است! شما می‌توانید راه‌حلی برای غیرفعال کردن این هشدارها ارائه کنید؟ این مشکل فقط با فایرفاکس پیش می‌آید و در ضمن من فقط در رایانه خودم این مشکل را دارم.

پاسخ کلیک: این مشکل باتوجه به دسترسی نداشتن به سایت‌های فیلتر شده می‌تواند ایجاد شود اما باتوجه به این‌که سایت‌های فیلتر شده نیز به سایت پیوندها منتقل می‌شوند، نباید چنین هشداری برای شما نمایش داده شود. به احتمال زیاد برنامه‌های امنیتی روی دستگاه یا افزونه‌های نصب شده روی مرورگر فایرفاکس، مدیریت صفحات رمزنگاری شده Https را به عهده دارند و مانع انتقال صفحات فیلتر شده، می‌شوند. در نتیجه صفحات فیلترشده نیز قابل دسترس نبوده و زمان دسترسی به آنها با مرورگر به پایان می‌رسد و هشدار برای شما نمایش داده می‌شود. به شما توصیه می‌کنیم همه افزونه‌ها بخصوص افزونه‌های امنیتی روی مرورگر را حذف کنید تا مشکل رفع شود. همچنین توجه داشته باشید استفاده از افزونه‌های عبور از فیلتر یا تغییر آدرس آی‌پی نیز می‌تواند موجب بروز این مشکل باشد. به تنظیمات مرورگر بروید و پس از مراجعه به بخش تنظیمات شبکه، پراکسی را روی Auto Detect قرار دهید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها