معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

اگر اهل بازی‌های چالش‌برانگیز، در عین حال بامزه هستید، این بازی را از دست ندهید
کد خبر: ۷۷۷۳۷۴
بازی موبایل: یک سیاحت دریایی بامزه

جام جم کلیک: بازی "از ماهی‌ها بیزارم" یکی از جالب‌ترین عناوینی است که می‌توان در بازار موبایل یافت. در این بازی در نقش موجودی بامزه ظاهر می‌شوید که سوار بر زیردریایی کوچکش به دل دریا زده و بین ماهیان پرسه می‌زند.

با دکمه‌ای در سمت راست تصویر می‌توانید ارتفاع کاراکتر بازی را تنظیم کنید و با دکمه‌ای که در سمت چپ قرار دارد، می‌توانید سرعت حرکتش را زیادتر کنید. کنترل بازی به قدر کافی دقیق است و اگر حواستان را خوب جمع کنید، بعید است دچار مشکل خاصی بشوید.

دشمنان شما را ماهیان دریا، مین‌های دریایی و موانع دیگر تشکیل می‌دهند. برخورد شما به هرکدام از ماهیان یا به موانع و سطوح سنگی اطراف، موجب کاهش سلامتی و در نتیجه امتیاز نهاییتان خواهد شد. خوشبختانه زیردریایی کاراکتر بازی مجهز به سلاح خودکار است و با آغاز هر مرحله، شروع به تیراندازی می‌کند. بازیکن فقط باید ارتفاع او را تنظیم کند و بعد شاهد برخورد تیر به ماهیان مهاجم و از بین رفتن آن‌ها باشد.

با شرکت در مراحل بازی و کسب ارز مخصوص آن، که به شکل سکه در سراسر مراحل پخش شده است، می‌توانید زیردریایی خود را ارتقا بدهید. در کنار بالا بردن سطح سلامتی و بهبود کنترل آن، یک سری ارتقا نیز برای سلاح زیردریایی، اعم از تعدد تیر، تیرهای عمودی، تیرهای نافذ، و همچنین انواع بمب و اژدر و لیزر در دسترس بازیکن است.

این بازی جالب و جذاب را به همه توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: I Hate Fish

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Fingersoft

سبک: اکشن

دانلود رایگان بازی I Hate Fish برای اندروید

دانلود رایگان بازی I Hate Fish برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها