به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد تا تبلت‌های بیشتری را با صفحه نمایش Super AMOLED به بازار عرضه کند. تبلت‌های جدید این کمپانی در سری Tab S 2 جای می‌گیرند.
کد خبر: ۷۷۳۱۱۵
گلکسی تب S2 باریک‌ترین تبلت دنیا می‌شود

به گزارش جام جم کلیک: به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد تا تبلت‌های بیشتری را با صفحه نمایش Super AMOLED به بازار عرضه کند. تبلت‌های جدید این کمپانی در سری Tab S 2 جای می‌گیرند. این یعنی ورود نسل دوم سری Tab S که می‌تواند در نوع خود جالب بوده و هواداران سامسونگ را خوشحال سازد. تازه‌ترین اطلاعات درز کرده از این محصولات جدید نشان از قدرت بالا، ضخامت بسیار کم و البته فناوری جدید و منحصر به فرد صفحه نمایش دارد.

اطلاعات این دو تبلت در هفته گذشته به صورت بسیار جزیی منتشر شد که شامل سایز صفحه نمایش آن‌ها بود؛ اما هم اکنون به لطف یکی از بهترین منابع خبری، می‌توانیم به تمامی اطلاعات این تبلت های 8 و 9.7 اینچی دست پیدا کنیم. محصولاتی که به نظر می‌رسند از iPAD Air2 نیز باریک‌تر باشند!

نسبت تصاویر در هر دو تبلت جدید سامسونگ 4:3 بوده و وضوح آن‌ها 2048 در 1536 پیکسل خواهد بود در حالی که نسخه‌های فعلی با وضوح 2560 در 1600 در بازار حضور دارند. البته با توجه به شرایط موجود این موضوع آن‌چنان هم مورد توجه نبوده و تحت هر شرایطی این محصولات تراکم پیکسلی خوبی داشته و به اندازه کافی جهت خواندن کتاب و یا فعالیت‌های دیگر مناسب هستند.

تغییر مهم دیگر این تبلت ها نسبت به نسخه قبلی، در پردازنده آن‌ها اتفاق افتاده است. این محصولات جدید با پردازنده Exynos 5433 تست شده‌اند اما ممکن است سامسونگ در یک حرکت زیبا، مدل این چیپست‌ها را به Exynos 7420 تغییر دهد. دلیل این تغییر نیز، معماری 64 بیتی آن‌ها، وجود نسخه جدید اندروید یعنی لالی پاپ و نسخه 64 بیتی و جدید تاچ ویز است. اگر این اتفاق بی‌افتد، طبیعتا سامسونگ LTE را نیز به محصولاتش جهت ساپورت این فناوری خواهد افزود و بنابراین کاربران این تبلت‌ها می‌توانند با سرعتی برابر 300 مگابیت بر ثانیه به محتوای مورد نیاز دست پیدا کنند.

مدل کوچک‌تر و 8 اینچی سامسونگ از یک باتری 3580 میلی آمپری بهره می‌برد و نسخه 10 اینچی آن یک باتری 5870 میلی آمپری خواهد داشت. اگر چه به نظر می‌رسد هیچ کدام از این باتری‌ها نتوانند نیازهای کاربران را برآورده کنند. هر دو تبلت جدید سامسونگ با 3 گیگابایت رم و 32 گیگ حافظه داخلی عرضه شده و هر کدام دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز خواهند بود.

اما باز می‌گردیم به موضوع بدنه و ضخامت این محصولات جدید کره‌ای! برای اینکه بتوانیم برتری تبلت‌های جدید سامسونگ را نسبت به محصولات اپل برای شما نشان دهیم، کافی است به مقایسه زیر نگاهی بی‌اندازید:

بله متوجه شدید که تبلت های 8 و 10 اینچی سامسونگ باریک‌تر از سایر محصولات بوده و با بدنه فلزی‌شان می‌توانند کاربران زیادی را به سوی خود جلب کنند.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها