jamejamsara
سرا سلامت کد خبر: ۷۷۰۶۳۶   ۲۶ بهمن ۱۳۹۳  |  ۰۹:۰۶

جام جم سرا: متخصصان تغذیه و سلامت توصیه می‌کنند که از افزودن اسیدهای چرب امگا ۳ به رژیم غذایی روزانه غافل نشوید.

به رژیم غذایی خود امگا ۳ اضافه کنید

اسیدهای چرب امگا ۳ چربی‌های چندزنجیره‌ای غیراشباع و سالم هستند که به تقویت سلامت قلب کمک می‌کنند.

هلث‌دی نیوز در مقاله جدیدی به نقل از آکادمی تغذیه و رژیم غذایی چند منبع غذایی مفید و غنی از این چربی‌های سالم را معرفی کرده که به قرار زیر است:

- ماهی‌های چرب مانند ماهی آزاد و ساردین
- مغز گردو برای استفاده در سالاد و سایر خوردنی‌ها و روغن مغز گردو برای طبخ غذا
- روغن کانولا به عنوان جایگزین سالم‌تر در کره و مارگارین برای طبخ غذا
- تخم‌مرغ‌های غنی شده با امگا ۳ (ایسنا)

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غازی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
این صفحه بسیارمفیدوپراستفاده است،امیدوارم موفق باشید.
۰
۰

یادداشت

بیشتر
طالبان باید خودش را ثابت کند

طالبان باید خودش را ثابت کند

اخباری که از افغانستان درباره عملکرد طالبان می‌رسد نشانگر این است که بیشتر باید درباره این جریان تامل کرد و به عبارتی هنوز برای قضاوت درباره این‌که آیا ماهیت این گروه تغییر کرده و طالبان امروز با طالبان دیروز فرق می‌کند زود است.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر

پیشخوان

بیشتر

نیازمندی ها