شب بزرگداشت محمدعلی کشاورز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ۲۷ دی ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد و طی آن کشاورز با لحنی صمیمی به حاضران گفت: خانوم ها و آقایون چاکر و مخلص همتون هستم.
کد خبر: ۷۶۰۷۰۱
هنرمندان در مراسم تجلیل از محمدعلی کشاورز/ تصاویر

شب بزرگداشت محمدعلی کشاورز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران شب گذشته ۲۷ دی ماه با حضور هنرمندان تئاتر و سینما در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در این مراسم اصغر همت به عنوان مجری مراسم حضور داشت. وی با اشاره به غنی بودن تئاتر در دوران حضور محمدعلی کشاورز و هم نسلانش بر صحنه، گفت: هنوز جای این عزیزان روی صحنه تئاتر خالی است. وقتی فیلم اجرای نمایش «بازی استریندبرگ» به کارگردانی مرحوم استاد سمندریان را با بازی محمدعلی کشاورز، هما روستا و اسماعیل شنگله دیدم، حیرت کردم.

مراسم تجلیل از محمد علی کشاورز

فریماه فرجامی که بعد از چند سال دوری از عرصه بازیگری بار دیگر به ایفای نقش پرداخته نیز روی صحنه رفت و بیان اینکه من برای شما مردم کار می کنم، خطاب به کشاورز گفت: آقای کشاورز به خاطر تمام کارهایی که انجام دادید از شما سپاسگزارم.

بعد از این سخنان محمدعلی کشاورز در بین تشویق حاضران در مراسم، روی صحنه رفت. وی به زبانی ساده و صمیمی به حاضران سلام گفت و افزود: اگر کاری کردم از شما مردم الهام گرفتم. من جای جای مملکت خودم را دیدم و به جوانان علاقمند به بازیگری نیز پیشنهاد می کنم مملکت خود را بشناسند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها