هرچه بیشتر به CES 2015 که قرار است هفته آینده در لاس‌وگاس ایالات‌متحده برگزار شود نزدیک می‌شویم، شاهد درز مطالب تازه‌تری از محصولاتی که قرار است احتمالاً در این نمایشگاه معرفی شوند هستیم؛ در همین راستا امروز اطلاعاتی از گوشی جدید آلکاتل به دست آمده که اصلی‌ترین قابلیت آن بوت سه‌گانه ما بین سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز فون و فایرفاکس است.
کد خبر: ۷۵۵۳۲۸
گوشی هوشمند آلکاتل با بوت سه‌گانه اندروید، ویندوز و فایرفاکس

به گزارش جام جم کلیک: هرچه بیشتر به CES 2015 که قرار است هفته آینده در لاس‌وگاس ایالات‌متحده برگزار شود نزدیک می‌شویم، شاهد درز مطالب تازه‌تری از محصولاتی که قرار است احتمالاً در این نمایشگاه معرفی شوند هستیم؛ در همین راستا امروز اطلاعاتی از گوشی جدید آلکاتل به دست آمده که اصلی‌ترین قابلیت آن بوت سه‌گانه ما بین سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز فون و فایرفاکس است.

به نظر می‌رسد آلکاتل قرار است با دستی پر به نمایشگاه CES 2015 قدم گذارد. بر اساس اطلاعاتی که هنوز هیچ منبع موثقی آن‌ها را تائید نکرده، این شرکت قرار است هفته آینده از گوشی هوشمندی با امکان بوت سه‌گانه مابین سیستم‌عامل‌های اندروید ویندوز و فایرفاکس رونمایی کند.

نوکیا N10 اولین گوشی هوشمندی بود که توانایی بوت ۳ سیستم‌عامل اندروید، ویندوز فون و MeeGo را داشت، اما این محصول هیچ‌گاه به بازار عرضه نگردید؛ حال آلکاتل نیز می‌خواهد شانس خود را محک بزند. هنوز اطلاعات دقیقی از نوع کارکرد این گوشی و چگونگی تغییر سیستم‌عامل آن در دست نیست، اما به نظر می‌رسد آلکاتل قصد دارد با عرضه چنین محصولی، گزینه‌های بیشتری را پیش روی علاقه‌مندان به پلتفرم‌های مختلف قرار دهد.

علاوه بر این،Alcatel OneTouch وعده از ارائه یک راه ساده برای یکپارچه‌سازی بین گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های دفاتر کار و منازل داده است. اگر این شایعات به حقیقت بپیوندد، معضل انتخاب یک سیستم‌عامل برای کاربران از بین خواهد رفت و چه‌بسا دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی همراه دست به عرضه این چنین محصولاتی بزنند.

بر اساس شایعات، نسل جدید PIXI قرار است در نسخه‌های ۳.۵، ۴، ۴.۵ و ۵ اینچی و با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند از جمله پشتیبانی تمامی مدل‌ها از نسل چهارم شبکه مخابراتی (۴G) که طیف گسترده‌ای از کاربران را پوشش خواهد داد، همراه با ساعت هوشمند این شرکت هفته آینده معرفی گردد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها