یک فنجان سلامت برای ما ایرانی‌ها

گروه‌های اجتماعی شبکه دو و شبکه تهران برنامه‌های طبیعت 360 درجه، یک فنجان سلامت، ما ایرانی‌ها و کوچه شام بیاتی را با موضوعاتی همچون محیط‌زیست، سلامت، اخلاق ایرانی‌ها و معضلات اجتماعی برای پخش آماده می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۰۴۰۶
یک فنجان سلامت برای ما ایرانی‌ها

مهدی آذرمکان، مدیر گروه اجتماعی شبکه دو درباره برنامه طبیعت 360 درجه گفت: این برنامه با دعوت از کارشناسان، مسئولان و متولیان اصلی محیط‌زیست کشور قرار است به صورت زنده روزهای یکشنبه از شبکه دو پخش شود. در این برنامه تلاش می‌کنیم مسائل فراگیر محیط‌زیست ایران را با نگاهی موشکافانه و دقیق بررسی کنیم.

وی افزود: پخش برنامه طبیعت 360 درجه از روز یکشنبه ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و تهیه‌کنندگی و اجرای آن به‌عهده پرهام دیباج است. سهیل محزون هم مجری دوم این برنامه است. در این برنامه پرونده‌های مختلفی در حوزه محیط‌زیست مورد بررسی قرار می‌گیرد و موضوعات به‌روز انتخاب می‌شود تا مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

این برنامه در 52 قسمت 45 دقیقه‌ای طراحی ‌شده است. پرهام دیباج، کارشناس ارشد تنوع زیستی است و از مستندسازان شناخته شده در حوزه محیط‌زیست است که ساخت مستندهای «سوگنامه یک میراث طبیعی؛ یوزپلنگ»، «با مردمان سرزمین طبیعت» و «زاغ بور» را در کارنامه خود دارد.

آذرمکان با اشاره به برنامه یک فنجان سلامت هم گفت: این برنامه با موضوع سلامت و با هدف پیشگیری از بیماری‌ها تولید و پخش می‌شود. این برنامه تولیدی است و تاکنون ده قسمت از آن آماده شده و 40 قسمت دیگر هم مراحل تولید را سپری می‌کند. این برنامه روزهای جمعه ساعت 12 و 30 دقیقه پخش می‌شود و اولین قسمت آن هفتم آذر به نمایش درخواهد آمد.

وی ادامه داد: مخاطب این برنامه عموم مردم هستند، چون ما در این برنامه با پزشکان درباره بیماری‌های مختلف صحبت خواهیم کرد تا آنها روش‌های درمان را به بهترین شکل برای مخاطبان توضیح بدهند. برنامه یک فنجان سلامت به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و اجرای زهرا شوقی تولید می‌شود.مدیر گروه اجتماعی شبکه دو درباره برنامه ما ایرانی‌ها عنوان کرد: این برنامه با موضوع فرهنگ رفتار مردم ایران رویکرد آموزشی و انتقادی دارد. 13 قسمت اول این مجموعه به بررسی موضوع اخلاق ایرانی‌ها شامل موضوعات کم‌توقعی، پرتوقعی، راستگویی ودروغگویی اختصاص دارد. 13 قسمت دوم هم درباره معماری و شهرسازی ایرانی است. برنامه ما ایرانی‌ها به تهیه‌کنندگی رضا خوشنویس در 26 قسمت روزهای شنبه ساعت 19 و 30 دقیقه پخش می‌شود و اولین قسمت آن از هشتم آذر پخش خواهد شد.سری چهارم مسابقه نشان برتر و برنامه کافه سوال هم قرار است تولید شود که در مرحله طرح قرار دارد.

مجموعه ترکیبی نمایشی کوچه شام بیاتی‌ها هم به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران تولید می‌شود. این مجموعه در 90 قسمت 45 دقیقه‌ای با محوریت معضلات اجتماعی در قالب طنز تولید می‌شود که اکنون مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند. این برنامه با توجه به اتفاقات روز تولید می‌شود. علیرضا مسعودی تهیه‌کنندگی این برنامه را به‌عهده دارد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها