«ستاره اسکندری» به جمع بازیگران آثار کودک تلویزیون پیوست. آیا این اتفاق باور کردنی است؛ صحبت بر سر میزان ارزش کار کودک نیست ، حتی بحث بر سر توانایی یا عدم توانایی «ستاره اسکندری»
کد خبر: ۶۷۰۲۹
در ایفای شخصیتهایی که او را کنار یک عروسک قرار می دهند نیست.
نکته بر سر این است که هر بازیگری را برای کاری ساخته اند و ستاره اسکندری ثابت کرده است که بازیگر توانایی است و آنقدر می تواند خوب ظاهر شود که کارگردان های سینما و سریال های جدی تلویزیون روی او حساب کنند.
اما معلوم نیست گره کار کجاست؛ اسکندری قبل از این که بازیگر مقابل دوربین باشد، بازیگر صحنه تئاتر است. او در تئاترهای فراموش نشدنی ای بازی کرده است ولی چند سالی است می شنویم که دست اندرکاران تئاتر از بیماری این هنر باستانی می گویند و شاید برای رهایی از همین بیماری است که اسکندری به سینما و تلویزیون روی آورده است.
اما آیا این 2هنر تصویری توانسته اند از تمام استعداد و انرژی او استفاده کنند. آیا فیلمهایی چون «تارزن و تارزان» و «حریف دل» را می توان در ردیف فیلمهایی گذاشت که بازیگر قدر بطلبند.
اسکندری در تلویزیون هم کم فروشی نکرده است ، او برای ایفای نقش دختر روستایی همانقدر زحمت کشیده است که برای باورپذیری نقش یک زن جوان مبتلا به ایدز.
اما آیا برنامه های تلویزیونی ای چون «ماجراهای آقا تقی» و «مومو و مومی» هم بازیگر توانایی چون اسکندری می خواهد؛ ضعف در کجاست؛ در تکراری بودن موضوعات آثار سینمایی و تلویزیونی و یا تصمیمات بازیگران؛ بازیگرانی که فقط به حضور فکر می کنند نه به ماندگاری؛

طاهره آشیانی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها