سیزده به در با تلویزیون

همین اول شروع مطلب بگویم که امروز روز تلویزیون نیست، روز طبیعت است، روز سیزده به در ! پس اگر در میان طبیعت گردی وقتی برای تماشای تلویزیون داشتید، نیم نگاهی هم به پیشنهادهای تلویزیونی ما برای روز سیزده به در داشته باشید.
کد خبر: ۶۵۸۷۷۲
سیزده به در با تلویزیون

شبکه یک برای چهارشنبه یک فیلم سینمایی خارجی را پخش خواهد کرد. «پنجم می، روز نبرد» عنوان این فیلم است که ساعت 16 چهارشنبه از این شبکه پخش خواهد شد. داستان این فیلم یک روایت تاریخی از زمان ناپلئون است؛ در سال ۱۸۶۲ پس از این که حکومت سلطنتی مکزیک به جمهوری تبدیل می‌شود، سلطنت‌طلبان به سوی ناپلئون سرازیر می‌شوند و از او درخواست‌ می‌کنند به مکزیک حمله کنند. ناپلئون نیز لشکری را به فرماندهی لورنسز راهی مکزیک می‌کند. ارتش فرانسه با تمام قوا به مکزیک حمله می‌کند. سلطنت طلبان نیز به عنوان جاسوس در مکزیک عمل کرده و با انفجار مهمات ارتش جمهوریخواه مکزیک به آنها آسیب جدی می‌رسانند و...

ـ»بابابزرگ آهنی» هم نام فیلمی است که چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم را که شینوبو یاگوچی کارگردانی کرده است ساعت 17:30 روی آنتن شبکه دو می رود. خلاصه داستان: سه نفر کارمند شرکت الکترونیکی کیمورا باید در یک نمایشگاه ربات شرکت کنند. ربات ساخت آن ها بر اثر سهل انگاری از بین می رود و در نتیجه آنان تصمیم می گیرند یک بازیگر را در لباس ربات قرار دهند و آن را به عنوان ربات شرکت خود عرضه کنند...

فیلم سینمایی شبکه سه برای سیزده به در «مترو» نام دارد. این فیلم محصول سال 2013 روسیه است که در آن سارجی پوسکپالیس ، آناتولی بلی و اوتلانا خودچن کوو به ایفای نقش پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: « در پی نشت آب به داخل تونل متروی مسکو یک قطار در زیر زمین دچار سانحه می شود و تعدادی کشته می شوند. این حادثه منجر به خطر افتادن کل شهر می شود و ...»

«آقای مورگان» هم ساعت 18 چهارشنبه به شبکه چهار می آید. فیلم سینمایی آقای مورگان به کارگردانی ساندرا نتل بک محصول 2013 فرانسه ،بلژیک، آلمان و آمریکا است که در آن مایکل کین و کلمنت پوزی به ایفای نقش پرداخته اند و در ژانر خانوادگی و ملودرام تولید شده است. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مایکل کین استاد بازنشسته دانشگاه در رشته فلسفه است که نتوانسته پس از سال ها خود را از افسردگی ناشی از مرگ همسرش نجات دهد. تا اینکه در یکی از روزها اتفاقی با یک زن فرانسوی آشنا می شود و این آشنایی او را دچار تغییرات اساسی در طرز نگاه رخوت انگیزش به زندگی می‌کند.

پیشنهادهای چهارشنبه به ترتیب ساعت پخش:

1-مترو – ساعت 11:10 – شبکه سه

2-پنجم می، روز نبرد – ساعت 16- شبکه یک

3-بابابزرگ آهنی – ساعت 17:30 – شبکه دو

4-آقای مورگان – ساعت 18 – شبکه چهار

وحید تفریحی- جیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها