شبکه های سراسری برنامه های متنوعی را برای ساعات پایانی سال 92 تدارک دیده اند.
کد خبر: ۶۵۶۱۷۴
ویژه برنامه های 7 شبکه تلویزیون در لحظه تحویل سال

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امسال برخی از شبکه ها تلاش کرده اند قالب برنامه های تحویل سال را برهم بزنند و برای جذاب تر و پر بارتر کردن برنامه های ساعات پایانی سال ، به برنامه های طولانی مدت روی آورند .

در این میان شبکه های یک و پنج با بیش از ده ساعت برنامه در میان شبکه های دیگر، رکورد دار تدارک برنامه های نوروزی هستند . برنامه های ساعات تحویل سال برخی شبکه ها به شرح زیر است .

شبکه 1
برنامه «سیب طلایی » در این شبکه 24 ساعت قبل از تحویل سال آغاز می شود و تا ساعت 2 بامداد اولین روز فروردین ادامه دارد .

/Media/Image/1392/06/02/635129697559736805.jpg
تهیه کنندگان این برنامه با ارتباط های مستقیم با مراکز مختلف صدا و سیما در شهر های ایران ، حال و هوای نوروز در مناطق مختلف ایران را به تصویر می کشند . پخش گزارش هایی از راهیان نور ، حضور میهمان های ویژه از شخصیت های شناخته شده و گزارش های شاد و اجتماعی از بخش های مهم این ویژه برنامه به شمار می رود .
اشکان خطیبی کارگردانی این ویژه برنامه را به عهده گرفته است و بهروز صفاریان، علی سرابی، سیامک انصاری، سحر دولتشاهی و امیر پوریا وی را در تهیه و کارگردانی این کار کمک می کنند.
«سیب طلایی» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی‌ و اجرای پدرام کریمی از ساعت 8 صبح 29 اسفند تا بامداد یکم فروردین از شبکه اول سیما پخش می‌شود.
اهدای سیب طلایی به برترین‌های سال 92 شامل بهترین بازیگر زن و مرد،‌ بهترین داور‌، بهترین تیم‌، بهترین خلبان‌، بهترین راننده تاکسی و ... نیز با حضور هیئت داورانی مرتبط با صنف‌های مختلف از دیگر بخش های این برنامه نوروزی است .

شبکه 2

آزاده نامداری و فرزاد حسنی ، برنامه تحویل سال شبکه دو را اجرا می‌کنند .

/Media/Image/1392/07/23/635174764056571344.jpg
کشاورز تهیه‌کنندگی برنامه تحویل سال شبکه دو را بر عهده دارد و برنامه‌های متنوعی از جمله حضور مهمانان و بازیگران و خوانندگان مختلف در آن پیش بینی شده است .این برنامه ساعت 16 روز 29 اسفند آغاز می شود و تا پایان پخش پیام نوروزی رهبر امعظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

شبکه 3

ویژه برنامه تحویل سال 1393 شبکه سه سیما در یک قسمت 480 دقیقه‌ای تدارک دیده شده که روز پنجشنبه 29 اسفندماه به روی آنتن می‌رود.
این برنامه به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی از ساعت 14 تا 22 پخش می‌شود .
ده‌ها چهره مطرح از حوزه سینما، تلویزیون، ورزش، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه خواهند بود .
آیتم‌های گوناگونی نیز در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی پخش خواهد شد.

شبکه تهران

"گوشه دل تهرون " ویژه برنامه شبکه تهران برای ساعات پایانی سال 92 است . رامبد جوان کارگردانی و اجرای این برنامه را به عهده گرفته است . این برنامه از برنامه های طولانی مدت و ابتکاری برای تحویل سال به شمار می رود . "گوشه دل تهرون" از 10 صبح 29 اسفند تا 22 همان شب ادامه خواهد داشت و در آن آیتم های کوتاهی در باره موضوعات مختلف اجتماعی ، طنز ، ورزشی ، گردشگری و دیگر موضوعات پخش خواهد شد . قرار است رامبد جوان در خلال این برنامه ها با پلاتوهای کوتاه ، برنامه را به گونه ای هدایت کند که مخاطب احساس زنده بودن برنامه ای 12 ساعته داشته باشد .

شبکه شما

ویژه برنامه تحویل سال شبکه شما از 9 صبح 29 اسفند آغاز می شود و پخش آن تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت . ارتباط با مشهد مقدس برای دقایق آخر سال و زمان تحویل سال از شاخصه های مهم برنامه های شبکه شماست .
مدیران این شبکه برنامه «هفت ترانه» را با شکلی ویژه برای ساعات تحویل سال در نظر گرفته اند . در این ویژه برنامه 14 مرکز برگزیده کشور در حوزه موسیقی در دو گروه هفت‌تایی رقابت می کنند . در گروه اول که 9 صبح تا 12 ظهر برگزار می شود، هفت مرکز گلستان، بوشهر، سیستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، لرستان و زنجان و در گروه دوم در ساعت 15 تا 18، هفت مرکز دیگر یعنی گیلان، هرمزگان، خوزستان، سمنان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و چهارمحال بختیاری رقابت می کنند، از ساعت 18 تا 20 نیز زیبا و شادترین موسیقی های محلی، سنتی و پاپ که در طول یکسال گذشته بالاترین آمار مخاطبان را دارند پخش می شود.

شبکه پویا

شبکه پویا از 30 دقیقه قبل از ساعت تحویل سال ، فرم جدول پخش برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد و برنامه‌های ویژه جای برنامه‌های عادی را می‌گیرد . کودکان و نوجوانان می توانند بعد از ویژه برنامه کوتاه و شنیدن دعای تحویل سال از این شبکه ، انیمیشن های ویژه نوروزی را ببینند . هفت هزار دقیقه انیمیشن جدید از شبکه پویا در نوروز پخش می شود .

شبکه جام جم

شبکه جهانی جام جم در ویژه برنامه نوروزی خود نگاه ویژه ای به آداب و رسوم ایرانی برای لحظه تحویل سال دارد . ویژه برنامه تحویل سال شبکه ها جم 150 دقیقه است و در آن بخش های متفاوتی از گزارش های اجتماعی ، موسیقی و تصویر و حضور میهمانان ویژه در نظر گرفته شده است . جام جم از 28 اسفند هر شب ساعت 21:30 تا 24 ویژه برنامه نوروزی خود را برگزار می کند اما 29 اسفند با یک ویژه 510 دقیقه ای مخاطبان را با خود همراه خواهد کرد .
این ویژه برنامه در 29 اسفند از ساعت 17:30 تا 02:00 اولین بامداد سال برای مخاطبان آمریکا، اروپا و آسیا پخش خواهد شد.
مسعود روشن پژوه ، حسین رفیعی ، سیدعباس سجادی و سیده فتانه سجادی مجریان این برنامه هستند .

شبکه خبر
ویژه برنامه شبکه خبر از ساعت 12 و 30 دقیقه روز 29 اسفند آغاز می شود و در میان فرصتی که پخش این شبکه در فواصل میان بخش های خبری در اختیار تهیه کنندگان برنامه های نوروزی قرار می دهد برنامه‌های متنوع تولیدی گروه اجتماعی پخش می‌شود . نگاهی به آیین‌های نوروز شهرهای مختلف کشور و همچنین کشورهایی که آیین نوروز دارند از بخش های این ویژه برنامه است .
همه شبکه های صدا و سیما پس از تحویل سال بصورت مشروح و برگزیده ، پیام های نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری را نیز پخش خواهند کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مخاطب
United States
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
۰
۰
شبكه ی دو با این انتخاب اشتباه در تركیب مجریها دو هیچ باخته وارد رقابت میشه پیشاپیش
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها