بازیگر زن سینما از مادر شدنش می گوید

آزیتا حاجیان: لباس عروسی نپوشیدم و مهریه‌ام 12 سکه بود

آزیتا حاجیان در سریال تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار نقش مادری را بازی می‌کند که سه فرزند دارد و درگیر مسائل اجتماعی و انقلابی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۰۶۵
نقش انقلابی آزیتا حاجیان در «کیمیا»

حاجیان، بازیگر سریال «کیمیا» که هم‌اکنون در جنوب کشور در حال تصویربرداری است، درباره نقش‌اش به مهر گفت: من در این سریال نقش زنی را بازی می‌کنم که مادر سه فرزند است، اما با نقشم در سریال «تا ثریا» متفاوت است. در این سریال یک زن نان‌آور خانه نیستم و بیشتر درگیر مسائل اجتماعی و انقلابی جامعه خود می‌شوم. این زن دیدگاه‌های انقلابی جدی دارد که بین او و همسرش مسائلی را پیش می‌آورد.

وی افزود: جواد افشار کارگردان بسیار انعطاف‌پذیری است و شرایط همکاری و همراهی را کاملا درک می‌کند. همکاری خوبی بین گروه بازیگران و گروه کارگردانی شکل گرفته است و من این نوید را می‌دهم که این سریال، اثر بسیار خوبی شود. فضای سریال واقعی است و زندگی دوران معاصر را به تصویر می‌کشد که برای همه ملموس است.

حاجیان در سریال کیمیا با دخترش مهراوه همبازی است. مهراوه شریفی‌نیا در این سریال نقش اصلی را بازی می‌کند.

در خلاصه داستان «کیمیا» آمده است: در گذر فصل‌ها و سال‌ها و در التهاب حوادث و بحران‌ها، نسل‌ها و شخصیت‌ها شکل می‌گیرند. کیمیا از نسلی معترض و حقیقت‌جوست. او به دنبال کشف حقیقت، ققنوس‌وار به دل آتش حوادث می‌زند تا جاودانگی را بیابد.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کورش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلانی، نوید خداشناس، میرفرخ هاشمیان و محسن مجلس‌آرا، بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها