شبکه آی‌فیلم سریال‌های چهاردیواری، ازنفس‌افتاده و وضعیت سفید را در جدول پخش خود قرار داده است.
کد خبر: ۶۴۳۵۷۸
«وضعیت سفید» به آی‌فیلم رسید

به گزارش تامین برنامه شبکه آی‌فیلم، پخش سریال چهاردیواری ساخته سیروس مقدم از دیشب آغاز شده است. در این سریال بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، امیر جعفری، بهنوش طباطبایی و سعید آقاخانی بازی می‌کنند. سریال چهاردیواری به درخواست مخاطبان آی‌فیلم از این شبکه بازپخش می‌شود. سریال «ازنفس‌افتاده» ساخته قاسم جعفری از هجدهم بهمن جای سریال پایتخت را می‌گیرد. شبکه‌ آی‌فیلم سری اول و دوم سریال پایتخت را برای مخاطبان خود به نمایش گذاشت. در سریال ازنفس‌افتاده که قبلا از شبکه یک پخش شده است، اشکان خطیبی، زهره فکورصبور، خاطره حاتمی، علیرام نورایی و صدرالدین شجره بازی می‌کنند.

شبکه آی‌فیلم از بیستم بهمن ماه سریال «وضعیت سفید» ساخته حمید نعمت‌الله را در جدول پخش خود قرار می‌دهد. وضعیت‌سفید جای سریال پروانه را در این شبکه می‌گیرد.سریال وضعیت‌سفید که دو سال قبل از شبکه سه پخش شد، درباره خانواده‌ بزرگی است که در زمان موشک‌باران تهران به باغ مادرشان در حومه تهران ‌می‌روند. خواهران و برادران این خانواده با یکدیگر قهر هستند، اما در شرایطی خاص مجبور می‌شوند کنار هم زندگی کنند...

در این سریال بازیگرانی چون افسانه بایگان، ابوالفضل پورعرب، شهین تسلیمی، پوراندخت مهیمن، عباس غزالی، یونس غزالی و اصغر نقی‌زاده بازی می‌کنند.شبکه آی‌فیلم چند هفته پیش اولین سریال تولیدی خود را با نام یادآوری پخش کرد. هنوز برای پخش این سریال از شبکه‌های سراسری برنامه‌ریزی نشده است. شبکه آی‌فیلم بزودی دومین سریال تولیدی واحد برون‌مرزی سازمان صداو‌سیما را که قاب‌ خالی نام دارد، به نمایش می‌گذارد. سریال مولانا هم برای پخش از این شبکه در دست تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها