کد خبر: ۶۳۰۳۱۵
یاری با «گیلعاد» به آی‌فیلم می‌آید

پخش سریال شش قسمتی «گیلعاد» ساخته حسین سهیلی‌زاده از فردا ساعت 16 از شبکه‌ آی‌فیلم آغاز می‌شود. این شبکه از امروز پخش سریال رو به آسمان را هم شروع خواهد کرد. این سریال را بیژن میرباقری کارگردانی کرده است.

داستان سریال گیلعاد درباره زندگی مردی به نام بن‌حوربن‌گوریو است که در سال 1340 با عنوان تاجر وارد ایران می‌شود. به گزارش جام‌جم، حسین یاری، اکبر زنجانپور، محمد عمرانی، سپیده خداوردی، شهرام عبدلی و شهره سلطانی بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلمنامه گیلعاد را سعید جلالی نوشته و عباس سلیمی‌نمین هم به عنوان مشاور تاریخی با این سریال همکاری کرده‌است.

در ساخت این سریال مهران رسام (تهیه‌کننده)، سهیل نوروزی (تصویربردار)، مهدی آزادی (صدابردار)، محمدرضا قومی (گریم)، شهلا کاشانی (عکاس) و آنیتا جواهرچی (طراح صحنه) همکاری کرده‌اند.

در سریال رو به آسمان هم بازیگرانی مانند مسعود کرامتی، عاطفه رضوی و بهرام ابراهیمی بازی می‌کنند.

شبکه آی‌فیلم در هفته جاری فیلم‌های ایرانی فراموشی، پایان راه، تنهایی، ضامن و راه رفتن روی خطوط را هم برای پخش در نظر گرفته است. این شبکه بزودی سریال «اولین شب آرامش»، ساخته‌ احمد امینی را در جدول پخش خود قرار می‌دهد.

سریال «اولین شب آرامش» قرار است جایگزین سریال در حال پخش «مسافری از هند» شود‌. «اولین شب آرامش» چند سال پیش از شبکه سه پخش شد و مورد توجه مخاطبان این شبکه قرار گرفت.مهدی پاکدل‌، شبنم قلی‌خانی‌، یکتا ناصر‌، اکرم محمدی‌، پرویز پورحسینی‌، امیر آقایی‌ و مهرداد ضیایی‌ برخی از بازیگران این سریال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها