شبکه تهران / شنبه

کد خبر: ۶۲۵۶۲۲
شبکه تهران /  شنبه

40/ 6 شهر ورزشی

15/ 7 سلام تهران

00‌‌/ ‌‌9 در استان

45/ ‌‌9 بچه ها بیاین تماشا

این برنامه ویژه کودکان و خردسالان است که عروسکی به تن تن به همراه مجری برنامه مهارت های فردی و اجتماعی ساده را به کودکان آموزش می دهد.

20/ 10 سیب سبز

00/ 11 تا نیایش

این برنامه هر روز به صورت زنده تا هنگام اذان ظهر مخاطبین را همراهی میکند و در مورد مسائل دینی به همراه کارشناسان به بحث و گفتگو میپردازد. در هر برنامه کارشناسان مذهبی به موضوعات مرتبط با مسایل دینی، اخلاقی، اجتماعی و ... پرداخته و سوالات بینندگان را در آن طرح شده و پاسخ داده می شود.

00/ 14 رنگین‌کمان  

50/ 15 مستند 5

45/ 16 به خانه برمی‌گردیم (زنده)

یک برنامه ترکیبی زنده و استودیی است که در یک خانه دکورین تلویزیونی با همراهی مجریان و کارشناسان و مهمانان مختلف و استادان و مربیان فرهنگی، اجتماعی، علمی و... ارائه می‌شود.

20/ 18 همراهان

30‌‌/ ‌‌18 اخبار تهران

00/ 20 مثلث

50/ 20 فیلم سینمایی پروژه دایناسور

جاناتان مرچنت که یک کاشف است و در انجمن حیوانات پنهان فعالیت می کند. به همراه گروهش عازم کنگو می شود . آنها قصد دارند به دنبال نشانه هایی از حیوانات کمیاب در اینجا باشند اما با چیز شگفت انگیزتری روبرو می شوند . آنها متوجه می شوند که به خاطر بعضی آزمایشاتی که توسط شوکت های غربی و به دنبال کسب سود و منفعت مادی در این منطقه انجام شده است ، موجودات ماقبل تاریخ مجددا امکان حیات یافته اند . لوک پسر جاناتان که در این سفر با اصرار به پدرش سرانجام موفق شده با پدر خود همراه باشد از تمام رویارویی های خودشان با این موجودات فیلم برداری می کند که به تدریج موجب نابودی یک به یک افراد گروه می شود. چارلی یکی از اعضای گروه که طمع شهرت دارد پس از کشته شدن جانان قصد دارد لوک را به قتل برساندو افتخار این کشف را با ارائه مدارک که همان فیلم های ویدئوییی باشند به خود اختصاص دهد اما قبل از آن

05/ 23 مجموعه داستانی

عملیات ویژه نجات

00‌/ ‌24 اخبار ایران و جهان

40/ 00 مستند 5

30/ 1 من نباید زنده باشم

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها