شبکه دو، دوشنبه 3 تیر،‌ ساعت 21:10 با دعوت از چهره‌های فرهنگی و هنری کشور ولادت حضرت قائم (عج) و روز جانباز را جشن می‌گیرد. این برنامه با اجرای رحمان نظام اسلامی ،‌ بهروز تشکر و فرهاد فخر بخش روی آنتن تلویزیون می‌رود
کد خبر: ۵۷۳۲۵۳
جواد رضویان، عمو پورنگ، حمید لولایی و علیرضا افتخاری؛ مهمانان ویژه برنامه شبکه 2 در نیمه شعبان

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این برنامه به بهانه میلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت روز جانباز و با حضور یک هزار و 500 نفر از ایثارگران و خانواده‌هایشان در مجتمع فرهنگی _ رفاهی ملاصدرا برگزار می‌شود.

یوسف تیموری،‌ حمید لولایی،‌ جواد رضویان از بازیگران سریال "خروس" در این ضیافت شرکت می‌کنند؛ بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این برنامه عمو پورنگ، خاله سارا و عمو مهربان نیز به اجرای برنامه می پردازند.

از دیگر برنامه‌های این ضیافت می توان به پخش کلیپ‌هایی با موضوع جانبازان، ‌نیمه شعبان و ولادت فرخنده حضرت قائم  اشاره کرد.

 شبکه دو با دعوت از علیرضا افتخاری  و محمدرضا زمانی و پخش ترانه‌هایی از این هنرمندان شناخته شده و محبوب لحظه های خوشی را برای مخاطبان خود فراهم خواهد کرد.

ضیافت نیمه شعبان و بزرگداشت روز جانباز با تهیه کنندگی محمدتقی فاضلی به مدت 45 دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

*فیتیله، جمعه تعطیله

عموهای فیتیله‌ای نیز دوشنبه ، 3 تیر با تدارک سرودهای شاد و نمایش‌های فیتیل کمان، خیمه شب بازی، قاطنگا پاتینگا، کنسرت موش‌ها ولادت فرخنده امام عصر (عج) را جشن می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، محمد مسلمی، کارگردان و بازیگر "فیتیله، جمعه تعطیله" با اعلام این‌خبر گفت: در سالروز خجسته امام دوازدهم ما شیعیان برنامه عموهای فیتیله‌ای با ساختار متفاوتی روی آنتن می‌رود،  "یک بازی ،‌یک خاطره"، "سفرنامه عموهای فیتیله‌ای" و "آقای جالب" از برنامه حذف و ترانه‌های  شنیدنی و  نمایش‌های پر نشاط و بخش‌ نمایشی تازه جایگزین این‌‌ها می‌شود.

مسلمی افزود: دوشنبه عموهای فیتیله ای علاوه بر اجرای ترانه‌هایی با مضمون امام زمان (عج) ،‌ ترانه‌ای ویژه را تقدیم اقوام مختلف ایرانی می‌کنند.

به گفته وی در این ترانه عموهای فیتیله‌ای با گویش شیرین اقوام ایرانی ،‌ شمالی ، جنوبی،‌ترکمن و .. این عید خجسته را به همه هموطنان تبریک می‌گویند. همچنین بخشی از میهمانان برنامه نیز با لباس اقوام ایرانی در استودیو برنامه حاضر می‌شوند. 

این کارگردان تصریح کرد: ویژه برنامه روز میلاد امام مهدی (عج) با قرائت سوره والعصر توسط آقای خشنودآغاز می‌شود با دعای فرج همین جوان خوش صدا پایان می‌گیرد.

مسلمی از اضافه شدن آیتم تازه‌ای به این برنامه خبر داد و گفت: از 3 تیر بخش فیتیل کلاسیک از این برنامه روی آنتن می‌رود.

وی  با بیان این‌که فیتیل کلاسیک، کارهای کمدی کلاسیک مثل لورل هادری و ... را در ذهن مخاطبان تداعی می‌کند‌ ، افزود:  این بخش درست مثل نمونه‌های یاد شده سیاه و سفید تولید شده و روایت های خنده داری را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

 مسلمی تصریح کرد: این آیتم در آینده با ساختاری منسجم‌تر و شکل زیباتری اجرا خواهد شد.

 

ویژه برنامه عمو قناد در جشن میلاد امام زمان(عج)

 

تهیه کننده جمعه به جمعه ، خونه به خونه گفت:  سوم تیرماه، با تدارک ویژه‌ برنامه‌های شاد و جذاب میلاد باسعادت حضرت قائم(عج) را جشن می‌گیریم.

مجید قناد افزود: این هفته با توجه به ایام شعبانیه سرود‌های ویژه‌ای در این خصوص داریم و در نمایش‌های خود به مهربانی و مهرورزی می‌پردازیم.

وی تصریح کرد: در کنار همه آیتم‌های متفاوت و جذاب برنامه، مسابقه نیز داریم که به صورت حضوری، پیامکی و تلفنی است .

تهیه کننده «جمعه‌به‌جمعه، خونه‌به‌خونه» افزود:این برنامه در استان اصفهان و با حضور کودکان اصفهانی برگزار می‌شود که با کمک همکاران خوبم در مرکز صدا و سیمای استان اصفهان تمام کودکان ایران می‌توانند به صورت زنده از شبکه دو و شبکه استانی اصفهان برنامه ما را ببینند.

برنامه «جمعه به جمعه، خونه به خونه» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما، این برنامه دوشنبه 3 تیر در سالروز ولادت امام عصر (عج) ساعت 9:30،از اصفهان روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها