سرقت خودرو به شیوه زورگیری

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق که با توسل به زور خودروی شهروندان را به سرقت می بردند، خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۳۱۱
سرقت خودرو به شیوه زورگیری

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علی احمد نادری گفت: برابر اعلام مرکز پیام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت و زورگیری خودرو در خیابان استاد حسن بنا، بلافاصله تیم های گشت انتظامی کلانتری 102 پاسداران، به محل اعزام شدند.

وی افزود: زمانی که ماموران در محل حاضر شدند یکی از شهروندان به نام «عباس» به آنها مراجعه کرده و اعلام داشت که سه نفر را به عنوان مسافر سوار خودروی خود کرده که در میان راه با ضرب و جرح او اقدام به سرقت خودرو کرده اند.

سرهنگ نادری ادامه داد: بلافاصله شاکی به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده و دریافت چهره فرضی متهمان طرح مهار در حوزه استحفاظی به اجراء درآمد که با توجه به احتمال حرکت سارقان به طرف جنوب شهر از طریق گشت های انتظامی دیگر هماهنگی های لازم انجام شد که در نهایت سارقان با خودروی مسروقه در محدوده پارک مجیدیه شناسایی و پس از حدود 15 دقیقه تعقیب و گریز متوقف و بازداشت شدند.

این مقام انتظامی اظهارداشت: متهمان که «محسن»، «صمد» و «الهه» نام داشتند به کلانتری منتقل و در بازرسی از داخل خودرو دو دستگاه گوشی تلفن همراه، مدارک خودرو، کارت ملی و کارت معافیت شاکی نیز کشف و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازجویی تخصصی و فنی در معاونت تجسس کلانتری 102 پاسداران، هر سه متهم به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت خودرو از شاکی اعتراف با توجه به سوابق موجود در پروندهای شان هر سه نفر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۲
۰
۰
حكم اسلام را اجرا كنید ، دست دزد را باید قطع كرد .

نیازمندی ها