دستگیری سارقان زورگیر

سارقان زورگیری که در ساعات پایانی شب اقدام به زورگیری از رانندگان عبوری می کردند با همکاری مشترک پلیس کرج و یگان ویژه استان البرز دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۵۱۴۹۱
دستگیری سارقان زورگیر

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه دو زورگیر با استفاده از موتورسیکلت و قمه اقدام به زورگیری از دو نفر از مسافران نوروزی در مهرشهر کرده و وجه نقد همراه آنها را به سرقت برده اند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، ماموران در حین گشتزنی در منطقه مهرشهر کرج سارقان زورگیر را در حالی که با در دست داشتن قمه قصد زورگیری از رانندگان عبوری را داشتند مشاهده و جهت دستگیری آنها بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ ایوب احمدی اظهارداشت: زورگیران بدون توجه به دستور ایست ماموران متواری شدند اما ماموران پلیس کرج با همکاری ماموران یگان ویژه استان البرز با سرعت عمل بیشتری به تعقیب متهمان پرداخته تا اینکه پس از طی مسافتی موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو نفر آنها را دستگیر کرده و در بازرسی از سارقان یک قبضه قمه و یک بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به هویت های «میثم-ک» و «امیر-م» جهت بازجویی های بیشتر به کلانتری 22 مهرشهر منتقل و در بررسی سوابق آنها مشخص شد که آنها دارای سابقه شرارت و زورگیری در برخی از مناطق کرج را دارند .

گفتنی است؛ متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها