باند سارقان به عنف تحت عنوان مسافرکش با سه فقره سرقت زورگیری و دو فقره اخاذی تحت عنوان مأمور موسوم به باند «حسین قوقولی» در غرب استان تهران متلاشی شد.
کد خبر: ۵۵۱۰۱۳
انهدام باند «قوقولی»

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با دریافت پرونده ای از کلانتری باغستان مبنی بر دستگیری چهار نفر متهم با یک دستگاه خودروی زانتیا که به اتهام سرقت به عنف دستگیر شده بودند بررسی پرونده در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:اعضای این باند موسوم به باند «حسین قوقولی» که توسط کلانتری 18 باغستان و با ایجاد ترافیک ساختگی متوقف شده بودند به هویت های «حسین - ب»، «مجید - گ»، «میلاد - الف»، و «حسین - ف» جهت سیر مراحل قانونی و بررسی پرونده به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

سرهنگ منصور خدادادی اظهارداشت: از متهمین در خصوص بزه ارتکابی تحقیق و با تعداد پنج نفر از شکات مواجهه حضوری داده شد که هر پنج نفر، سارقان را شناسایی و اعلام داشتند که متهمین تحت پوشش مسافرکش سه فقره سرقت و دو فقره نیز تحت پوشش مامورین اقدام به سرقت کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: پس از مواجهه حضوری شکات و بازجویی های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران متهمین لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی خود شامل پنج فقره سرقت معترف شدند.

سرهنگ خدادادی تصریح کرد: در این خصوص هر چهار نفر متهم به دستور بازپرس محترم شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با قرار تامین بازداشت موقت، روانه زندان گردیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
۰
۰
حالا برید تو زندون قوقولی قوقول كنید.قو قو لی قوقول.........
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها